بازیگر تازه نقش “ستایش” در فصل دوم مجموعه مشخص شد

شنبه, ۲۵ شهریور ساعت ۱۱:۵۲ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۵

+ ۰

تصویربرداری سری دوم سریال تلویزیونی «ستایش» [که نمایش سری نخست آن با استقبال بینندگان تلویزیون همراه بود] با بازی لعیا زنگنه ماه آینده آغاز می شود.

(لعیا زنگنه بازیگر نقش ستایش در سری جدید مجموعه)

(نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی سریال در سری اول)

به گزارش کافه سینما به نقل از سینماپرس، تصویربرداری سری دوم سریال «ستایش» تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود. کارگردانی مجموعه تلویزیونی ستایش را سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آن را آرمان زرین‌کوب برعهده دارد. نگارش فیلم نامه این سریال توسط سعید مطلبی انجام شده است.

لعیا زنگنه پیش از این با بازی در مجموعه تلویزیونی در پناه تو، به چهره آشنای نماشاگران تلویزیون ایران تبدیل شده بود.

پیش از این برای ایفای نقش میانسالی ستایش گزینه های دیگری همچون مریلا زارعی و ماه چهره خلیلی نیز اعلام شده بود، اما شنیده ها حاکی از این است که قرار است بازیگری شخصیت ستایش ۲ را «لعیا زنگنه» را بر عهده بگیرد.

مجموعه ستایش ۲ که داستانش مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است با بازیگران جدید آغاز خواهد شد.

پخش سریال «ستایش» از آذر ماه ۱۳۸۹ آغاز شد و تا آبان سال ۱۳۹۰ به پایان رسید. ساخت سری اول این فیلم از اول مهر ۱۳۸۷ آغاز و یک سال به طول انجامید.

سریال حول محور دختر جوانی به نام ستایش است. محمد برادر ستایش در دوران جنگ به خدمت سربازی اعزام می‌شود، اما از خدمت می‌گریزد و به خانواده خود دروغ می‌گوید. طاهر، دوست محمد به او کمک می‌کند تا از کشور خارج شود، اما محمد در مرز ترکیه کشته می‌شود و طاهر به زندان می‌افتد. اختلافات میان خانواده محمد و طاهر درمی گیرد.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. الهام:

    من واقعا خوشحالم که خانم لعیا زنگنه بازیگر نقش ستایش در سری دوم این مجموعه هستند .ایشان واقعا بازیگر توانا و بزرگی اند و از انتخاب خانم لعیا زنگنه برای ایفای این نقش بسیار ممنونم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.