بازیگر ترکیه‌ای «داستانک» را به استاد سمندریان تقدیم کرد

افتال گولبوداک بازیگر ترکیه‌ای اجرای شب گذشته ۱۹ شهریور نمایش «داستانک» را به زنده‌یاد سمندریان تقدیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کارگاه تئاتر خیابانی، نمایش «داستانک» کاری از امیرحسین شفیعی که نخستین محصول بین‌المللی نمایش خیابانی ایران است که این روزها در مجموعه تئاتر شهر اجرای عموم خود را سپری می‌کند.
در این نمایش افتال گولبوداک و راضیه ده‌پائینی به عنوان بازیگر حضوردارند.
در اجرای شب گذشته ۱۹ شهریور ماه اجرای نمایش خیابانی «داستانک» توسط بازیگر ترکیه‌ای به دو زبان فارسی و ترکی این نمایش به زنده‌یاد استاد «حمید سمندریان» تقدیم کرد.
این نمایش فرمالیستی پس از حضور موفق در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، جشنواره تئاتر شهروندی لاهیجان و سقز از ۱۳ شهریور تا ۱ مهر‌ماه میزبان علاقه‌مندان به تئاتر است.
«داستانک» قصه مینی‌مالیستی است که با زبان بدن (تئاتر فیزیکال) اجرا می‌شود. این نمایش تولد و زندگی دو انسان را در زمان و مکان یکسان نشان می‌دهد اما هر کدام تاثیرات متفاوتی را در دنیای پیرامون خود ایجاد می‌کند.
عوامل این نمایش «داستانک»عبارتند از: مشاور کارگردان رحمت امینی، دستیار کارگردان نگار جنیدی، بازی‌سازان روح‌الله سنایی، اعظم رضوی، لیلا جنیدی، علیرضا کاظم‌زاده، حامد عرب، طراح صحنه روح‌الله سنایی و علی عمرانی، عکاس سمیرا جنیدی،‌ روابط بین‌الملل مینا کاظم‌زاده./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.