بازی تازه از سری Need For Speed معرفی شد

۰۲خردادماه،

 

شرکت کانادایی الکترونیک آرتز روز قبل از بازی Need For Speed: Rival پرده برداشت.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بازی تازه از سری Need For Speed توسط گروهی سوئدی با نام Ghost Games در حال ساخت و توسعه است. گفته شده استودیو کرایتریون که چند نسخه پیشین این سری را ساخته بود در مسیر توسعه این بازی با GG همکاری خواهد کرد.
 
پلیس‌ها به بازی بازگشته‌اند و مثل همیشه دشمن اول شما پلیس‌ها می باشند. مسابقات خیابانی سر جای خود باقی می باشند و در زمینه‌ی آنلاین بازی پیشرفت چشمگیری داشته. علاوه بر این، می‌توانید در نقش پلیس‌ها هم بازی کنید و با خلافکاران خیابانی مبارزه کنید.
 
پس از هفت سال غیبت برند فراری در این سری، این کمپانی با الکترونیک آرتز به توافق رسیده که در این بازی از ماشین‌های این شرکت استفاده شود. بازی با موتور Frostbite 3.0 ساخته می‌شود و صرفا برای کنسول‌های X360 ،PS3 و کنسول‌های نسل بعدشان یعنی PS4 و Xbox One ساخته می‌شود. خبری از نسخه PC و یا Wii U نیست.
 
تاریخ عرضه بازی تا کنون اعلام نشده اما با توجه به رسم و رسوم پیشین الکترونیک آرتز در عرضه این سری، باید تا ربع چهارم سال ۲۰۲۴ صبر کنیم تا ببینیم این استودیو تازه کار چه دستاوردی با این بازی خواهد داشت.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.