بازی جذاب بارسلونا و منچستریونایتد برنده نداشت

تیم فوبتال بارسلونا در مرحله رفت پلی آف حذفی لیگ اروپا به تساوی رسید.

بازی جذاب بارسلونا و منچستریونایتد برنده نداشت

به گزارش ممتاز نیوز، درجریان مرحله رفت پلی‌آف حذفی لیگ اروپا دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار جذاب در آخر با تساوی  ۲-۲ به اتمام رسید.

مارکوس آلونسو در دقیقه ۵۰ اولین گل بارسلونا را به ثمر رساند تا این تیم در نیوکمپ و جلوی هوداران خود پیش بیفتد. 

در ادامه این مسابقه منچستریونایتد عقب ننشست و با یک بازی بسیار زیبا توانست نتیجه بازی را برگرداند. مارکوس رشفورد در دقیقه ۵۳  برای منچستر به گل رسید تا دو تیم به تساوی ۱-۱ برسند.

در ادامه مارکوس رشفورد بازهم درخشید تا با فشار این بازیکن، ژول کنده  بازیکن بارسلونا گل به خودی زده تا شیاطین سرخ با نتیجه ۲ بر ۱ جلو بیفتد.

رافینیا در دقیقه ۷۶ موفق شد دومین گل بارسلونا را به ثبت برساند تا دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ برسند.

در دقایق آخر این بازی جذاب، تیم ژاوی حملات زیادی را انجام داد. در یکی از صحنه‌ها تیم بارسلونا اعتقاد داشت که توپ به دست مدافع  منچستریونایتد خورده است و از داور تقاضا کرد که با VAR صحنه را چک کند اما داور معتقد بود که خطایی صورت نگرفته است. در دقیقه ۸۶ فشار بارسلونا زیاد شد به طوری که این تیم تیر منچستریونایتد را به لزره در آورد. حملات بارسلونا نتیجه نداد تا دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دهند.

به گزارش ایسنا، بازی برگشت که در خانه منچستریونایتد برگزار خواهد شد می تواند مشخص کند که کدام تیم می تواند به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.