بازی در سریال “زمانه” مرا به آرزویم رساند

۲۵م دیماه ،

آرزومند همکاری با حسن فتحی بودم که با بازی در سریال “زمانه” به آرزوی خود رسیدم.

صفا آقاجانی، بازیگر نقش “گوهر” در سریال “زمانه” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب خود برای ایفای این نقش گفت: دستیاران حسن فتحی با من آشنایی داشتند. و ایفای نقش “گوهر” را در این سریال به من پیشنهاد کردند.

 وی در خصوص ویژگی های نقش گوهر اظهار داشت: گوهر ویژگی خاصی نداشت به غیر از اینکه یک مادری است که با چنگ و دندان و مشقت بسیاری فرزندانش را بزرگ کرده است.
آقاجانی ادامه داد: برای اینکه هنگام طرح مسائل اجتماعی و خانوادگی مجموعه اشخاص در کنار هم یک موقعیت جذاب را ایجاد می کنند و کمتر اتفاق می افتاد که بر روی یک شخصیت خاص کار کنیم.

وی در خصوص کار با حسن فتحی عنوان کرد: طبیعی است که هر بازیگری آرزومند همکاری با حسن فتحی است بازی در سریال زمانه یک موقعیت مغتنم و بزرگی بود که حتی اگر نقش جذاب و خوبی هم نباشد انسان را مجاب می کند که در پروژه وی بازی کنیم.
آقاجانی بیان کرد: کار با حسن فتحی بسیار خوب بود و من به آرزوی خودم که بازی در این مجموعه بود رسیدم و حق داشتم که آرزومند بازی در کار فتحی باشم چرا که وی کارگردان توانایی است.
آقاجانی تاکید کرد: در کنار فتحی مسائلی را یاد می‌گیریم که شاید در طی این چند سال بازی به آن پی نبرده ایم.
وی در خصوص بازخورد این سریال در میان مردم عنوان کرد: با توجه به بازخورد مردم اینگونه به نظر می آید که مردم در انتظار تماشای زمانه می‌مانند و امیدوارم در ادامه هم این سریال پربیننده باشد و همانگونه که پرونده فتحی پر از توفیق است، “زمانه” هم از این توفیق ها برخوردار شود.
گفتنی است؛ سریال “زمانه” به کارگردانی حسن فتحی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ و ۴۵ از شبکه سه سیما پخش می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.