بازی رایانه‌ای «سودکو» مجوز ساخت دریافت کرد

۳۱فروردین۱۳، فاوانیوز : شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی تازه با سبک مسابقه‌ای، پروانه ساخت صادر کرد.

  به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس ، شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه‌ای “سودکو” به نویسندگی محمدرضا مقدم، برای مؤسسه سرای ربات سازان  طراح این بازی، مجوز تولید صادر کرد.

بازی رایانه‌ای سودکو جدول اعدادی است که امروزه یکی از سرگرمی‌های رایج در کشورهای مختلف جهان به شمار می‌رود.

نوع متداول سودوکو یک جدول ۹X9 است که کل جدول هم به ۹ جدول کوچک‌تر ۳X3 تقسیم شده است؛ در این جدول چند عدد به طور پیش فرض قرار داده شده که باید باقی اعداد را با رعایت ۳ قانون، اول: در هر سطر جدول اعداد ۱ تا ۹ بدون تکرار، قانون دوم: در هر ستون جدول اعداد ۱ تا  ۹ بدون تکرار و قانون سوم: در هر ناحیه ۳X3 جدول اعداد ۱ تا ۹ بدون تکرار قرار گیرد.

بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پروانه ساخت صرفاً یک مجوز اولیه برای تولید بازی بوده و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست؛ بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار یافتن الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی‌های رایانه‌ای» می‌توانند به وب پایگاه اینترنتی معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.