باسلام.شوهرم اهل قمار.دزدی.مشروب و…نیس.امامتاسفانه…

۲۸خردادماه،

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، ۲۵ ساله )

باسلام.شوهرم اهل قمار.دزدی.مشروب و…نیس.امامتاسفانه تاقبل ازعقدفیلم سکس نگاه میکردوانتظارداره من مثل زنایی ک توفیلمن باشم واین خیلی اذیتم میکنه.الان دیگه نمیذارم نگاه کنه.چون کاملامخالفم وحتی خودم تاوقتی پیش شوهرم فیلم سکسی ندیدم توعمرم نگاه نکردم ونمیدونستم چی به چیه.قبلانماز میخونداماالان ک بهش اصرارمیکنم میگه حالشوندارم.داره روزبه روزچاقترمیشه.به خودش نمیرسه.دوس ندارم اصلاباهم بریم بیرون چون به سرووضعش اهمیت نمیده.لطفا کمکم کنید.راه حل.راهنمایی.مرسی

مشاور ( خانم سعیده صفری – چهارشنبه، ۲۲ خرداد )

باسلام . خواهر گرامی در مورد مسئله ای همچون مشاهده ی فیلم های مستهجن در سوالات قبل در همین سایت به صورت کامل پاسخ داده ام. پس از تکرار مجدد آن خودداری می کنم.
مشکلی که اکنون شما به آن اشاره کرده اید و فکر می کنم انگیزه ی اصلیتان از طرح سوال باشد تغییر رفتار و منش همسرتان قبل و بعد از عقد است که شما را رنجانده است . با اینکه احتمال می دهم این تغییر نمی توانسته ناگهانی باشد بدین معنی که قبل از عقد هم نشانه هایی از این رفتارها را دیده اید ولی نسبت به آنها بی توجه مانده اید. ولی الآن چه کار باید بکنید؟ با اینکه تنها با این چند مورد نمی توان به طور قطع در مورد رفتار همسرتان نظر داد ولی فرضیه ای که قابل طرح است این است که این رفتارها می توانند نشان دهنده ی از دست دادن انگیزه و احساس پوچی و ناامیدی در برهه ای خاص برای او باشند که اگر بیشتر از چند ماه طول بکشند نشانه ی خطر هستند . این رفتارها می تواند به دنبال اتفاقات متفاوت مانند شکست در کار ، تحصیل و .. رخ دهد به خصوص اگر قبل از این دوران آدم فعالی شناخته می شدند و نسبت به مسائلی که هم اکنون مطرح کردید حساسیت بیشتری از خود نشان می دادند . پس بهتر است به جای سرزنش کردن و انتقاد از رفتارشان و نسبت دادن آنها به خود ریشه ی اساسی این رفتارها را یافته و سعی کنید زیربنایی آن را با کمک یکدیگر برطرف کنید.


مشاوره راسخون / خانواده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.