باشگاه‌داران آبادانی قید فوتبال را می‌زنند؟!

۰۱م آذر ،

171-19.jpg

باشگاه‌داران آبادانی با حضور در هیات فوتبال این شهر خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، شنبه باشگاه‌داران آبادانی با حضور در هیات فوتبال آبادان خواستار تشکیل جلسه اضطراری با اعضای هیات فوتبال این شهرستان شدند که عصر همان روز این جلسه برگزار شد و نمایندگان باشگاه‌داران ضمن بیان مشکلات موجود بر سر راه فعالیت تیم‌های فوتبالی آبادان، درخواست کردند که مظفر شاملی رییس هیات شهرستان برای رفع این مشکلات، پیگیر شود.

باشگاه‌داران، اصلی‌ترین مشکلات خود را نبود زمین چمن و منابع مالی عنوان کردند و از مدیر و اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان و مسوولان شهرستان، در حالی که معتقد بودند که آن‌ها هیچ اقدامی را برای حمایت از باشگاه‌ها و آینده فوتبال در آبادان انجام نمی‌دهند، گلایه و اعلام کردند که در صورت رسیدگی نشدن به مشکلات‌شان، فعالیت تیم‌های‌ خود را متوقف کرده و قید فوتبال را می‌زنند.

نتیجه این جلسه این شد که دوشنبه رییس هیات فوتبال آبادان به همراه رییس کانون باشگاه‌داران شهرستان و مدیرعامل باشگاه استقلال آبادان در فرمانداری آبادان با سیدولی‌الله موسوی معاون امور سیاسی فرماندار آبادان جلسه‌ای برگزار کردند و مشکلات موجود بر سر راه فعالیت تیم‌های فوتبال را به وی منعکس کردند.

در این جلسه حاضران از موسوی خواستند ضمن پیگیری مطالبات هیات فوتبال آبادان از هیات فوتبال استان و فدراسیون، هر چه زودتر مشکل فقدان زمین چمن استاندارد را در این شهرستان رفع کند. موسوی نیز پس از شنیدن این مشکلات عنوان کرد که باید هر چه زودتر شورای ورزش در آبادان تشکیل و مشکلات موجود رفع شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.