باشگاه پرسپولیس شعار علیه فتح‌الله‌زاده را محکوم کرد

۲۳م دیماه ،

باشگاه پرسپولیس با اعلام موضع منفی نسبت به سر دادن شعار علیه مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد: مدیران پرسپولیس و استقلال در فوتبال کشور زحمت می‌کشند و نباید بیش از این هزینه شوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ شعارهای هواداران استقلال و پرسپولیس علیه مدیران عامل باشگاه رقیب در چند هفته اخیر گفت: مدیرانی مثل رویانیان و فتح‌الله‌زاده در ورزش کشور شبانه‌روز تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند و سختی‌ها را به جان می‌خرند. ما معتقدیم که حرمت‌ها باید در ورزشگاه‌ها حفظ شوند. رویانیان و فتح‌الله‌زاده بین مدیران باشگاه‌های دولتی کمترین بودجه را گرفته‌اند و با سختی و مشکلات فراوان مدیریت می‌کنند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند. بنابراین نباید دو عزیز بیش از این هزینه شوند.

وی ادامه داد: در فوتبال، رقابت بین دو باشگاه طبیعی است و بعضا مدیران این دو باشگاه مصاحبه‌هایی در قالب “کری خوانی” انجام می‌دهند که معمولا به صورت طنز است. این‌ها نمک فوتبال است. این حرف ها همیشه محترمانه بوده‌اند اما اگر قرار باشد در سکوها علیه مدیران دو باشگاه شعارهایی سر داده شود، به هیچ وجه خوشایند نیست؛ حال می‌خواهد از سوی هواداران پرسپولیس باشد یا هواداران استقلال.

حسین قدوسی همچنین گفت: ما از هواداران فهیم پرسپولیس که در فصل جاری به صورت همه جانبه از تیم و مدیرعامل باشگاه حمایت کرده‌اند می‌خواهیم که حرمت‌ها را حفظ کنند و نه تنها علیه باشگاه رقیب که علیه هیچ فردی در ورزشگاه‌ها موضع‌گیری نکنند. مسائل اخلاقی باید رعایت شوند. هواداران ما همیشه بهترین بوده‌اند و خواهند بود.

وی ادامه داد: دربارهٔ نقل قول یکی از مسئولان باشگاه استقلال که گفته بود شعار هواداران پرسپولیس علیه آقای فتح‌الله‌زاده خودجوش نبوده، صحبت نمی‌کنیم تا سبب تحریک هواداران نشویم. بعضی اظهارنظرها از سوی بعضی مسئولان دو باشگاه که بعضا خارج از حالت کری و طنز بوده، سبب بروز تنش‌هایی شده که به نوعی دخالت در امور باشگاه دیگر محسوب می‌شده است. امیدواریم این مسائل هرچه زودتر برطرف شوند. شعارهای هواداران استقلال علیه محمد رویانیان به قدری زننده بوده که نمی‌خواهیم بگوییم خودجوش بوده یا نه و به تلافی شعار پرسپولیسی‌ها علیه مدیرعامل استقلال بوده یا نه. به طور کل تاکید می‌کنیم که شان مدیران عامل دو باشگاه باید حفظ شود.

قدوسی در پایان گفت: نباید این گونه مسائل به سکوها کشیده شود. الفاظی که در ورزشگاه‌ها مطرح می‌شوند نه در شان فوتبال می باشند، نه مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نه در شان شخص فتح‌الله‌زاده و رویانیان. همچنین اشخاصی که در این دو باشگاه دارای سمت می باشند باید به این مسئله بسیار با وسواس نگاه کنند و با دقت بیشتری واکنش نشان دهند که این دو مدیر بیش از این هزینه نشوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.