باکیفیت‌ترین خودروهای آمریکا رابشناسید

لکسوس، جگوار و پورشه بهترین و با کیفیت‌ترین خودروهای آمریکا شناخته شدند.

ایسنا: براساس تحقیقات صورت گرفته، لکسوس به عنوان با کیفیت‌ترین خودرو در آمریکا شناخته و مشخص شد صاحبان این خودرو کمترین میزان مشکلات کیفی را داشته‌اند.
 
اما نکته‌ جالب‌تر این‌که براساس تحقیقات صورت گرفته در سال ۲۰۱۲ میلادی مشخص شده است که علاوه بر لکسوس، دو خودرو دیگری که توسط شرکت سازنده‌ی این خودرو ساخته شده‌اند هم رتبه‌های دوم و سوم جدول کیفیت را به خود اختصاص داده‌اند و به ترتیب خودروهای جگوار و پورشه در رده‌های بعد از لکسوس قرار دارند.
 
کادیلاک و هوندا هم رتبه‌های چهارم و پنجم این جدول را به از آن خود کرده‌اند و فیات ایتالیا نیز به عنوان کم کیفیت‌ترین خودرو شناخته شده در این بررسی‌ها معرفی شده است.
 
هم‌چنین براساس این بررسی‌ها فورد و لکسوس هریک در سه زمینه و خودروهای اینفینیتی، نیسان و تویوتا هر یک در دو زمینه به عنوان بهترین مدل‌ها شناخته شدند.
 
نکته جالب‌تر این‌که خودرو جگوار سال گذشته در بررسی‌های کیفی رتبه‌ی ۲۱ را به خود اختصاص داده بود، اما امسال به دومین جایگاه این جدول صعود کرده است.
 
فورد هم به دلیل ادامه‌ یافتن مشکلاتش در زمینه‌ی صفحه نمایش لمسی و گیربکس‌های اتوماتیک، هم‌چنان در حال صدمه دیدن است و به همین دلیل از میان ۳۴ برندی که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفته‌اند، رتبه‌ی ۲۷ را به خود اختصاص داده است. این درحالی است که این خودرو در سال ۲۰۱۰ در رتبه‌ی پنجم این جدول قرار داشت.
 
بنا به گزارش آسوشیتدپرس، از زمانی که در سال ۱۹۸۷ میلادی مطالعات کیفی بر روی خودروها آغاز شد، سازندگان این کشور تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین کیفیت‌ها را ارائه کنند، چرا که آنها دریافته‌اند که در زمینه‌ی کیفیت رقابت شدیدی بین سازندگان خودرو ایجاد شده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.