بالاخره مترو چقدر خسارت دید؟

در حالیکه معاون عمرانی استاندار تهران معتقد است که متروی تهران در جریان سیلاب اخیر ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت دیده اما ایازی از خسارت ۲۱ میلیاردی به مترو خبر می‌دهد.
محمد رضا محمودی معاون عمرانی استانداری با اعتراض به اینکه از حضور وی و مدیریت بحران استانداری تهران برای ورود به مترو جلوگیری کرده‌اند می گوید : دوشنبه شب هفته گذشته اجازه ورود به مترو را به بنده و تیمم داده نشد.
به گزارش خبرآنلاین ،وی با اشاره به اینکه مدیریت آب‌فا پس از حادثه مترو گفته است که سه ساعته این معضل را حل می‌کنیم می افزاید: اما این تخلیه آب از تونل‌های مترو به ۳۰ ساعت کشیده شد.
وی با اشاره به اینکه چرا مسئولین شهری اعلام می‌کند ۲۱ میلیارد تومان مترو خسارت دیده است ادامه می دهد: من اعلام نکردم که خسارت وارده هزاران میلیارد تومان است و تنها رقم صد‌ها میلیارد را گفتم‌ و اگر پس از تخلیه کامل آب از ایستگاه‌های آب گرفته رقم کمتر از این باشد حاضر به عذرخواهی هستم‌.
محمودی با بیان اینکه شورای عالی ترافیک ۱۰۰ میلیارد تومان سال گذشته برای کنترل سیلاب‌ها و آب‌های سطحی در اختیار شهرداری گذاشته است می گوید: این بودجه‌ها کجا هزینه شده است آیا هزینه سوء مدیریت را مردم باید پرداخت کند.
پیش از این سید محمد هادی ایازی سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرده بود که مجموعه مترو تحت پوشش بیمه قرار دارد و برآورد کارشناسی خسارت‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
۴۵۲۳۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.