باند فرودگاه مشهد یخ زد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به ابطال و یا لغو پرواز اقدام کرده و آن را به مسافران اطلاع‌رسانی کنند، اما متاسفانه شرکت‌های هواپیمایی نمی‌خواهند شرایط نامساعد باند فرودگاه مشهد را ببینند.

باند فرودگاه مشهد یخ زد

به گزارش ممتاز نیوز، حسن جعفری در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه مشهد اظهار کرد: باند فرودگاه مشهد یخ زده است و هنوز به طور کامل یخ‌زدایی نشده است. در حال حاضر کمی هوا بهتر شده است و شاید باند فرودگاه مشهد تا ساعت ۱۲ ظهر باز شود.

وی در خصوص برقراری پروازها در سایت اطلاعات پرواز افزود: شرکت‌های هواپیمایی متاسفانه برای عدم لغو و یا تاخیر در پروازها پافشاری می‌کنند. به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌ایم که پرواز خود را باطل کرده و آن را اعلام کنند، اما هیچ اقدامی در این خصوص انجام نمی‌دهند و نمی‌خواهند ابطال پروازها را بپذیرند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی در محیط فرودگاه حضور ندارند، به محض آفتابی شدن هوا فکر می‌کنند یخ سطح باند فرودگاه باز خواهد شد، درحالی که برودت هوا بسیار زیاد است و پوره‌های برف به محض نشستن بر روی زمین یخ می‌زند. این‌ها معضلاتی است که شرکت‌های هواپیمایی آن را نمی‌بینند.

جعفری تصریح کرد: یخ‌زدگی سطح باند فرودگاه زیاد است و تا ساعت ۱۲ ظهر باید صبر کنیم. در حال حاضر دمای سطح باند فرودگاه مشهد منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.