بانک ایران زمین ۱۹۵ ریال سود داد

۲۲خردادماه،

بینا- اطلاعات و صورتهای مالی ۱۲ ماهه (حسابرسی نشده) منتهی به ۳۰ اسفند ۹۱ بانک ایران زمین در پایگاه اینترنتی کدال درج شد که براساس آن سود هر سهم این شرکت ۱۹۵ریال اعلام شده است.

به گزارش بنکر (Banker)، اطلاعات واقعی سود هر سهم (حسابرسی‌ نشده) بانک ایران زمین با سرمایه ۰۰۰ر۲ میلیارد ریال در پایگاه اینترنتی کدال انتشار یافته که براساس آن به ازای هر سهم مبلغ ۱۹۵ ریال سود محقق شده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است : شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۰ را با سرمایه ۰۰۰ر۲ میلیارد ریال در تاریخ ۰۸/۰۳/۹۰ مبلغ ۱۴۱ ریال، با سرمایه ۰۰۰ر۴ میلیارد ریال در تاریخ ۰۵/۰۷/۹۰ مبلغ ۷۱ ریال و در تاریخ های ۲۸/۱۲/۹۰ و ۲۰/۰۱/۹۱ مبلغ ۵۲ ریال اعلام نموده‌ بود که مطابق صورت‌های مالی سالیانه حسابرسی شده با سرمایه ۰۰۰ر۲ میلیارد ریال مبلغ ۱۱۰ ریال و با سرمایه ۰۰۰ر۴ میلیارد ریال مبلغ ۵۵ ریال محقق شده بود.
شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۹۱ را با سرمایه ۰۰۰ر۴ میلیارد ریال در تاریخ های ۲۸/۱۲/۹۰ و ۲۰/۰۱/۹۱ مبلغ ۱۸۷ ریال اعلام نموده‌ بود که مطابق صورت‌های مالی سالیانه حسابرسی نشده (به پیوست) با سرمایه ۰۰۰ر۲ میلیارد ریال مبلغ ۱۹۵ریال محقق شده است.
مطابق با مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۹/۰۴/۹۰، سرمایه شرکت از مبلغ ۰۰۰ر۲ میلیارد ریال به مبلغ ۰۰۰ر۴ میلیارد ریال از محل آورده نقدی افزایش یافت. هم‌چنین مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۰۰۰ر۴ میلیارد ریال به مبلغ ۰۰۰ر۶ میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی به مدت دو سال در اختیار هیات‌مدیره قرار گرفت.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.