بانک حکمت در بازار دوم فرابورس

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:بانک حکمت ایرانیان در بازار دوم فرابورس ایران پذیرش شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرابورس، معاملات سهام بانک حکمت ایرانیان که پیش از این در بازار پایه فرابورس معامله می‌شد با پذیرش در بازار دوم به این بازار منتقل می‌شود.
در معاملات امروز شاخص فرابورس با افزایش ۱۱٫۷ واحد معادل ۱٫۵۲ درصد به ۷۷۷٫۵ واحد رسید.
در معاملات روز سه‌شنبه ۱۱۲٫۷ میلیون اوراق بهادار به ارزشی بالغ بر ۱۲۳۱٫۱ میلیارد ریال در ۳۶ هزار و ۲۰۸ دفعه معامله داد و ستد شد و تقاضای ۱۵ میلیون سهمی برای شرکت توسعه اقتصادی آرین بیشترین حجم معاملات را به نام این نماد کرد. با بازگشایی نماد معاملاتی شرکت توسعه خدمات دریایی وبندری سینا پس از ارائه اطلاعات پیش بینی و با دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد بیشترین ارزش معاملات نیز با ۱۱۵٫۸ میلیارد ریال به این نماد اختصاص یافت و شاهد افزایش ۴۳٫۲۵ درصدی قیمت آن بودیم.
همچنین نماد شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، گروه فن آوا گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان پس از شرکت توسعه خدمات دریایی وبندری سینا بیشترین رشد قیمت را داشت و بیشترین کاهش قیمت نیز نصیب شرکت‌های صنعتی مینو، بانک حکمت و مجتمع معادن مس تکنار شد.
در بازار ابزارهای نوین مالی و در بخش اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم و هر برگه ۵ میلیون ریالی تسهیلات به قیمت ۶۸۶ تا ۷۲۱ هزار ریال به فروش رسید.
در مبادلات اوراق با درآمد ثابت نیز به دنبال عرضه عمده ۱۰۰ هزار ورقه اجاره مپنا ، این اوراق با ارزش ۱۱۷ میلیارد ریال به فروش رفت و بیشترین ارزش معاملات امروز این بازار را از آن خود کرد. در بازار ETF هم ۳۶۸ هزار و ۵۵۸ واحد صندوق قابل معامله اطلس به ارزش ۳٫۵۴ میلیارد ریال معامله شد.
مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت داروسازی تولید دارو تا روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت تمدید شد و نماد معاملاتی شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران نیز پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰درصد به جریان معاملات بازگشت.
درج یک شرکت تازه در بازار پایه فرابورس
شرکت توسعه سرمایه‌گذاری کشاورزی آرین توسکا در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج شد.
این شرکت درگروه واسطه‌گری‌های مالی و پولی قرار دارد و معاملات آن به‌صورت توافقی انجام می‌شود، صورت‌های مالی و سایر اطلاعات این شرکت در شبکه کدال در دسترس است.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.