بانک شهر به جمع فرابورسی ها می پیوندد

بانک شهر به جمع فرابورسی ها می پیوندد | چاپ |
چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۳:۰۶

بینا- مدیر عامل فرابورس گفت: بانک شهر، پالایشگاه لاوان و تهران در آینده نزدیک به جمع اهالی فرابورس می پیوندند.
به گزارش بیما ازسنا، مصطفی امید قائمی، با اشاره به اینکه عرضه دو پالایشگاه لاوان و تهران در آینده نزدیک و به صورت خرد انجام خواهد شد، اظهار داشت: به محض تکمیل اطلاعات عرضه سهام این دو پالایشگاه نهایی می شود.
وی دلیل تاخیر در عرضه سهام این دو شرکت را پیش بینی سود آنها اعلام کرد، گفت : بعد از نهایی شدن اطلاعات این شرکت ها، سهام آنها در اوایل مهر ماه وارد بازار سرمایه خواهد شد .
مدیر عامل فرابورس با تاکید بر اینکه فعلا عرضه سهام این دو پالایشگاه در جریان است، خاطرنشان کرد: بعد از این دو عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در حال آماده شدن و عرضه قرار دارد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عرضه بلوکی سهام این دو شرکت خاطرنشان کرد: بعد از عرضه سهام خرد این دو پالایشگاه،  به صورت بلوکی هم سهام آنها عرضه خواهد شد.
امید قائمی پذیرش بانک شهر را به عنوان یکی دیگر از شرکت های حاضر در فهرست فرابورس مد نظر قرار داد و گفت: سهام بانک شهر هنوز پذیرش نشده است.
وی در خصوص نحوه عرضه سهام بانک شهر گفت: سهام این شرکت به صورت بازگشایی نماد وارد فرابورس خواهد شد.
امید قائمی با اشاره به اینکه بانک شهر افزایش سرمایه داشته است، تصریح کرد: فعلا افزایش سرمایه در بازار پایه انجام می شود و در مراحل بعدی نماد این شرکت درج خواهد شد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.