باید قدر فرصت ها و لحظه ها را بدانیم/ برد منوط به حفظ آرامش است

۰۷م آذر ،

تیم والیبال پیشگامان کویر یزد روز چهارشنبه در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال در تبریز به مصاف تیم والیبال شهرداری این شهر می رود.

عباسعلی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به باختی که مقابل تیم سایپا داشتیم در طول هفته جاری هدف اصلی ما کالبد شکافی و آنالیز نقاط ضعفمان بود. اگر مشکلات را بررسی کنیم و بپذیریم که مقابل سایپا بد عمل کردیم و این امر عامل اصلی باختمان شد به طور قطع در بازی هفته نهم موفق تر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه تیم شهرداری تبریز هم مانند ما در هفته هشتم لیگ نتیجه را به حریفش واگذار کرده است، در دیدار فردا فقط بدنبال برد و پیروزی است، این موضوع حساسیت این بازی را مضاعف خواهد کرد. زیرا شاگردانم نیز فقط به خاطر جبران ناکامی هفته قبل به میدان می روند.

میرحسینی یادآور شد: برای غلبه بر تبریزی ها که از حق میزبانی هم برخوردارند کار سختی را در پیش داریم به نظر من حفظ روحیه آرامش و بدون استرس می تواند ما را به این هدف نایل کند.

وی در خصوص وضعیت تیم شهرداری تبریز اظهار داشت: در مسابقات لیگ برتر امسال به هیچ عنوان نباید هیچ یک از حریفان خود را دست کم بگیریم. در شرایطی که تیم کاله آمل مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس هیچ حاشیه امنیتی ندارد ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و باید برای برد جنگید و از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد یادآور شد: در مسابقات امسال هر تیمی که قدر لحظه ها و فرصت های بدست آمده را بداند و کم اشتباه تر ظاهر شود به طور قطع به اهدافش می رسد.

وی گفت: ۲ باختی که در هفته های اخیر کسب کردیم از نظر روحی روانی تا حدودی سبب آزار و اذیت شاگردانم شد اما باید برای فردا آن را فراموش کرده و با قدرت به مصاف تبریزیها برویم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.