با آغوش باز به استقبال فناوری‌های جدید حوزه رسانه می‌رویم

فاوانیوز : شرکت YouSee، اپراتور شبکه کابلی دانمارکی، به زودی عرضه خدمات OTT خود با نام YouBio را آغاز خواهد کرد.

ماتیاس برگ، معاون رییس شرکت YouSee معتقد است با توجه به اینکه در حال حاضر ۱۵ نوع خدمات OTT در این بازار در دسترس است، زمان آن فرا رسیده که از تغییرات و نوآوری‌های جدید با آغوش باز استقبال کنند.در واقع، این شرکت اعلام کرده است که تمام کانال‌های خود را بدون رمز در شبکه کابلی دیجیتالی فعلی خود عرضه می‌کند و به مشتریان خود امکان می‌دهد تا بدون استفاده از جعبه مبدل (STB) به خدمات دسترسی داشته باشند.

به گزارش طیف، چندی قبل نیز شرکت YouSee اعلام کرده بود که برای عرضه خدمات OTT خود، از فناوری شرکت Netgem (فعال در حوزه خدمات خانه متصل به شبکه) استفاده می‌کند. در واقع،‌ این شرکت از جعبه مبدل‌های N7700 و میان‌افزارهای شرکت Netgem برای عرضه خدمات خود از جمله OTT VOD به مشترکان خطوط باندوسیع ثابت و سیار استفاده خواهد کرد.شایان ذکر است که شرکت YouSee قبلاً نیز برای حفظ وفاداری مشترکان فعلی خود، اقدام به عرضه خدمات TV everywhere کرده بود.

گروه علمی تحلیلی طیف، به عنوان کانون تفکر مخابرات ایران، قصد دارد تا همایش “خدمات چندرسانه‌ای باندوسیع: از سیاست‌گذاری تا اجرا” را در ۸آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برگزار نماید؛ از محورهای اصلی این همایش می‌توان به بررسی راهکارهای تجاری‌سازی سریع‌تر خدمات محتوامحور و بررسی تجربیات و مدل‌های تجاری موفق در ارایه این خدمات اشاره کرد. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.teyf.ir مراجعه نمایند یا با شماره ۸۸۵۱۳۸۱۰ تماس حاصل نمایند.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.