با اپلیکیشن های اینترنتی کاملاً هیجان المپیک را حس کنید

با آغاز رقابت های المپیک فضای مجازی هم از این شور و هیجان دور نمانده است و با خدمات و اپلیکیشن های متعددی در این رقابت ها با ملل جهان همگام شده است.

به گزارش خبرنگار فناوری و اطلاعاتممتازنیوز، علاقمندان به این رویداد جهانی می توانند برای کسب آخرین رویداد به سایت رسمی المپیک بروند.

 همچنین در این سایت بازی های رسمی منتشر می شود که طرفداران بازی های آنلاین می توانند از این برنامه ها بر روی موبایل خود استفاده کنند.

موتور جستجوی گوگل هم سعی کرده تا از این رویداد دور نماند و به خاطر مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لوگوی خود را کاملاً المپیکی کرده است.

بازدید کنندگان می توانند با امکاناتی که گوگل فراهم کرده از آخرین نتایج این رقابت ها با خبر شوند مثلاً بازدیدکنندگان می توانند با کلیک بر روی نام ورزشکار دلخواه خود از تعداد هواداران آنلاین او خبر دار شوند و بتوانند آخرین عکس ها، ویدئوها و توییت های مربوط به او را مشاهده کنند.

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر از بهترین منابع خبر برای آگاهی از حواشی این بازی هاست.

با همه گیر شدن وسایل الکترونیکی مثل گوشی موبایل تبلت ها و لوح های الکترونیکی درخواست برای اطلاعات به روز هم بالا رفته است .

وب سایت هم نسخه هایی ویژه برای نمایش این اخبار در اختیار متقاضیان گذاشته اند. این طراحی ها برای نمایشگر های لمسی برنامه ریزی شده اند.

شما به راحتی می توانید این اپلیکیشن ها را برای سیستم عامل اندرویدی، مک او . اس و اپل از اینترنت دریافت کنید./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.