با تیم عراقی ام راهی اردوی ترکیه می‌شویم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

سحر رهنما در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه نمود: من در لیگ امسال تنیس روی میز عراق در تیم (شقلاوه)‌ بازی کزدم که موفق شدیم قهرمان شویم،‌البته ندا شهسواری نیز از دور برگشت رقابتهای لیگ به تیم دیگری از این لیگ اضافه شد که آنها هم تیم دوم جدول شدند .

وی تصریح نمود: رقابتهای جام باشگاههای تنیس روی میز تا ۲۰ روز آینده (اوایل آذر ماه) برگزار می شود که دو تیم اول لیگ هر کشور در آن حضور می یابند.

رهنما از برگزاری اردوی ترکیه همراه تیم باشگاهی اش خبر داد و بیان نمود: مسابقات جام باشگاهها در مغرب برگزار می شود و اعضای تیم قرار است چند روزی را پیش از آغاز مسابقات در ترکیه اردو بزنند اما وقت دقیق آغاز و مدت وقتی که قرار است در اردو باشیم هنوز اعلام نشده است.

وی در پاسخ به اینکه اگر وقت برگزاری اردوی ترکیه و اردویی که قرار است در ایران برای تیم ملی بزرگسالان برگزار شود یکی باشد، حضور در کدام یک را ترجیح می دهد، گفت: اولویت برای من کشورم ایران است ، من در رقابتهای انتخابی تیم ملی بانوان سوم شدم و ترجیح می دهم در اردویی که برای آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جام فجر برگزار خواهد شد شرکت کنم اما امیدوارم این اتفاق نیفتد و وقت های اردو و مسابقاتم یکی نشود.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان درباره وضعیت قراردادش در لیگ امسال ایران اعلام نمود: من امسال با تیم مس کرمان قرار داد بسته ام که سال قبل در لیگ قهرمان شد ،تیم خوبی است به علاوه اینکه مریم صامت را نیز در اختیار گرفته است، امیدوارم امسال هم بتوانیم قهرمان شویم.

رهنما از هیئت تنیس روی میز آذربایجان شرقی استان محل اقامتش ابراز نارضایتی نمود و گفت: من بسیار متاسف هستم که آن ها هیچ همکاری ای با من نکردند. من اطمینان دارم که تبریز می توانست در لیگ بانوان تیم های زیادی بدهد زیرا حامی مالی دارد اگر هیئت همکاری می نمود و به دنبال جذب یک حامی مالی می گشت و با آنها به توافق می رسید حتما ما در لیگ تیم داشتیم و من مجبور نمی شدم با کرمان قرار داد ببندم و مسافت به این دوری را برای حضور در تیم باشگاهی ام بپیمایم.

وی درباره میزان رضایتش از رقم قرار داد امسال بیان نمود: ما هنوز نتوانسته ایم رقمی را که چهار سال پیش از لیگ تنیس روی میز می گرفتیم دریافت کنیم رقم قراردادها بسیار پایین آمده است.

وی اضافه نمود: من سال قبل در تیم داروخانه موسوی استان یزد بازی می نمودم اما هیچ پولی از آنها نگرفتم و فقط به این دلیل به آن تیم پیوستم که بدون تیم نمانم، امیدوارم مشکلات لیگ بانوان حل شود.

عضو تیم ملی بانوان تنیس روی میز ایران از مسابقات بین المللی جام فجر هم صحبت نمود: من پیش از مسابقات جام فجر سال قبل پایم پیچ خورد و نتوانستم در رقابتها حاضر شوم از آنجا که در مسابقات برون مرزی هم شرکت نمی کنم و وضعیتم در رده بندی فدراسیون جهانی بسیار بد است امسال همه تلاشم را می کنم تا با موفقیت در رقابتهای جام فجر رنکینگ خود را هم افزایش دهم.

وی اضافه نمود: در مسابقات امسال در بخش تیمی از آن جا که به همراه ندا شهسواری مریم صامت و محجوبه عمرانی عضو تیم ملی الف هستیم به طور حتم مدال می آوریم اما در مسابقات انفرادی و دوبل هم همه تلاشم را برای نشان دادن یک بازی خوب انجام می دهم.

رهنما با بیان اینکه برنامه اصلی تمریناتش برای مسابقات انتخابی پیکارهای تنیس روی میز است درباره وضعیت تمریتانش گفت: اکنون به همراه پدرم روزانه به صورت فشرده تمرین می کنیم پدرم اگر نبود من نیز نمی توانستم جایگاه  کنونی ام را داشته باشم و شاید هرگز بازیکن نمی شدم.

هدف اصلی که من به دنبال آن هستم حضور موفق در رقابتهای انتخابی است که پیش از مسابقات جهانی و در سه ماه آینده برگزار خواهد شد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.