با شهامت بازی کردیم

جام جم آنلاین: سرمربی تیم ملی پس از پیروزی تیمش مقابل کره جنوبی گفت: بازی سخت و مشکلی بود؛ با شهامت و پشتکار زیاد این پیروزی را بدست آوردیم.

 کارلوس کرش که به دلیل اخراج از روی نیمکت نمی‌توانست در نشست خبری حضور یابد، بیرون از سالن در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی یک بر صفر ایران برابر کره جنوبی گفت: بازی سخت و مشکلی بود. حق بازیکنان من گفتن یک تبریک بزرگ به دلیل عملکرد خوبشان است. با شهامت و پشتکار زیاد این پیروزی را بدست آوردیم.
بازیکنان خیلی خوب و باهوش کار کردند و برنامه‌هایی که به آنها داده بودیم دقیقا در زمین اجرا کردند. به بازیکنان و تمام هواداران تبریک می‌گویم. فراموش نکنیم سه هفته دیگر باید به مصاف ازبکستان برویم و به حمایت هواداران در آن دیدار نیاز داریم.

وی در مورد اخراجش از کنار زمین گفت: هیچ مشکلی با اخراج من بوجود نمی‌آید چرا که دستیاران بسیار خوبی دارم. اتفاقاتی افتاد که اخراج شدم. هیچ انتظاری از داور ندارم. از تیم خودم می‌خواهم که بجنگد و پیروزی را بدست بیاورد، همانطور که امشب ۱۰ نفره شدیم و به پیروزی رسیدیم.

کرش اضافه کرد: از بین ایران، کره و داور مطمئنا تیم داوری از همه ضعیف‌تر بود اما ما توانستیم پیروز شویم و این درس خوبی برای ما است. باید متعادل باشیم و بتوانیم در ادامه به موفقیت برسیم. در راه رسیدن به جام جهانی پستی و بلندی‌هایی وجود دارد. ممکن است یک بازی ببریم و روزی هم شکست بخوریم. مهم این است که ما حمایت و تلاش کنیم تا موفق شویم.

سرمربی تیم ملی در مورد حمایت هواداران اظهار داشت: هیچ شکی وجود ندارد که هواداران به خوبی از ما حمایت کردند. نتیجه آن را هم دیدیم و توانستیم به پیروزی برسیم. مهم این است که با وجود ۱۰ نفره شدن به ۳ امتیاز رسیدیم. باید بدانیم با این ۳ امتیاز به هیچ جایی نرسیدیم و کارمان همچنان ادامه دارد.

کرش در پاسخ به این سؤال که آیا تنها ۲۴ ساعت حق خوشحالی داریم، خندید و گفت: کار ما برای بازی با ازبکستان از فردا شروع می‌شود و باید خودمان را آماده آن مسابقه کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان با این برد دچار غرور نمی‌شوند، تصریح کرد: بچه‌های ما فقط به دنبال یک هدف هستند و می‌خواهند برای ایران بازی کنند و می‌دانند پوشیدن لباس ملی افتخار است. هدف ما صعود به جام جهانی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.