با صدای مجید اخشابی و موسیقی عماد توحیدی، اولین انتخاب روی آنتن می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در گفت و گو با هنرآنلاین عنوان شد

عماد توحیدی از ساخت موسیقی مجموعه تلویزیونی اولین انتخاب به کارگردانی مهدی صباغ زاده خبر داد.

عماد توحیدی؛ آهنگساز و تنظیم کننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام خبرساخت موسیقی سریال تلویزیونی “اولین انتخاب”گفت: به پیشنهاد مهدی صباغ زاده ، آهنگسازی تیتراژ پایانی سریال اولین انتخاب را به کارگردانی وی در دست ساخت دارم. ترانه این تیتراژ تلویزیونی را حامد حسین خانی سروده است .
عماد توحیدی افزود: قرار بود خواننده این مجموعه تلویزیونی خواننده دیگری باشد اما طبق آخرین تصمیمات خوانندگی آن به مجید اخشابی واگذار شد و قرار شد اخشابی بر روی آن بخواند. این مجموعه از هفته آینده روی آنت شبکه پنج می رود.
آهنگساز جوان کشورمان از به پایان رسیدن موسیقی انیمیشن «هرمز» خبر داد و اعلام کرد این انیمیشن به زودی به مرحله پخش خود می رسد.

مجموعه تلویزیونی “اولین انتخاب” پیش از این “دروازه بهشت” نام داشت که قرار بود در ماه مبارک رمضان سال جاری از شبکه پنجم سیما پخش شود، اما زمان نمایش آن به بعد از این ماه تغییر پیدا کرد . این مجموعه تلویزیونی مضمونی اجتماعی و طنز دارد.
اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، سارا خوئینی‌ها، مریم امیرجلالی، زهیر یاری، رامتین خداپناهی، سحر آربین، معصومه بافنده، مصطفی طاری، کاظم افرندنیا، محمدعلی جناب، گیتی معینی، مجتبی طهماسبی، سعید پیردوست و اکبر معززی بازیگران این سریال می باشند.

این نوازنده و آهنگساز که اخیرا آهنگسازی انیمیشن «هرمز» به کارگردانی فاطمه قزلباش را به پایان رسانده است، در این باره اظهار داشت: نویسندگی «هرمز» را کامران رفعتی انجام داده است و تهیه کننده آن نادر مقدسی و ژانت مولدیس می باشند. این انیمیشن با موضوع حاکمیت تاریخی ایران بر آبراه خلیج فارس ساخته شده است .کارگردان آن تحصیلکرده رشته انیمیشن و همچنین مقیم کشور فرانسه است و قرار است مراحل صدا و موسیقی اثر، در تهران و پاریس انجام شود.

وی همچنین تاکید کرد:داستان این انیمیشن دربارهٔ نبرد امامقلی خان و نیروهای پرتغالی در سال ۱۶۲۲ میلادی است که در جزیره هرمز اتفاق می افتد. در واقع داستان به نوعی به موضوع بازپس گیری این جزیره از سلطه نیروهای اشغالگر در دوره شاه عباس صفوی است.
دکتر عماد توحیدی اخیرا کتاب و سی دی شیوه دف نوازی از تالیفات خود را منتشر و به بازار موسیقی و کتاب عرضه کرد. این کتاب در واقع اولین کتاب آموزشی دف نوازی در موسیقی ایرانی است که برای بیست و چهارمین بار تجدید چاپ شد.

پایان پیام/۴۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.