با فروشگاه های عرضه لباسهای نامناسب برخورد شود

آیت الله ˈغیاث الدین طه محمدیˈ روز یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی افزود: یکی از مهمترین مسائل جامعه امروز امر به معروف و نهی از منکر است که باید به آن عمل کرد.

وی با انتقاد از پوشش نامناسب برخی افراد اظهار داشت: مکانها ی تولید و عرضه این نوع پوشش ها را باید شناسایی کرده و با آنها برخورد کرد.

وی اضافه کرد: امروز عرضه لباسهای تنگ و بدن نما در جامعه مرسوم شده که باید با آنها برخورد کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت نامناسب پوشش مردم در جامعه امری است که باید توسط نیروی انتظامی لحاظ شود اظهار داشت: رعایت حجاب قبل از زنان وظیفه مردان است که باید فرهنگ آن در جامعه نهادینه شود.

وی با انتقاد از پوشش نا مناسب برخی از مردان جوان افزود: بار سنگین مسئله عفاف و حجاب بر دوش آموزش و پرورش است و توجه به این امر ضروری است که تنها دانش‌آموزان مد نظر نیستند بلکه مشکل عمده خانواده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید با ایجاد طرح‌های متنوع این امر را درونی کند و با انجام برنامه‌های کم‌هزینه اما اثرگذار طرح‌های فرهنگی عفاف و حجاب را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

آیت الله محمدی تصریح کرد: علاوه بر توجه به امر حجاب و عفاف در مدارس و فضاهای آموزشی باید توجه به این مهم در فضاهای عمومی نیز رعایت شود چرا که امروزه پوشش بد زنان و مردان یکی از مظاهر بسیار بد در جامعه است.

۷۵۱۸/۵۵۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.