با نخوردن هله هوله، آلزایمر نمی گیرید

آلزایمرچه خبر آنلاین : چاق شدن بر اثر خوردن هله هوله و غذاهای آماده سوپر مارکتی امری اثبات شده است و مصرف ساندویچهای پرچرب ، چیپس وسایر هله هوله ها میتواند خیلی سریع سایز کمر هر فردی را چند شماره بالا ببرد .

تحقیقات تازه نشان می دهد مصرف این گونه غذاها و مواد خوراکی می تواند به ابتلای فرد به آلزایمر منجر شود .برخی نتایج نشان میدهد آلزایمز می تواند نوع دیگری از دیابت باشد و با بالا رفتن فشار خون و کلسترول خون درارسال خون به مغز ایجاد اخلال می شود و درعین حال میزان انسولین که در اختیار مغز قرار میگیرد دچار کاهش چشمگیر می شود.

دردیابت نوع دوم غذاهای ناسالم سبب می شود سلولهای بدن انسولینی که برای تبدیل قند به انرژی نیاز دارند را نپذیرفته و به این ترتیب شخص دیابتی دچار مشکل می شود.به گزارش مجله نیوساینتیست ، اتفاق مشابهی برای افراد مبتلا به آلزایمر رخ می دهد و انسولین که کلید اصلی کارکرد حافظه و یادگیری است نمی تواند کارایی اش را درسلولها داشته باشد. طی آزمایشاتی که روی موشها انجام شد ، ماده شیمیایی به آنها تزریق شد تا مانع استفاده مغز از انسولین شود و در نتیجه تغییراتی شبیه تغییرات مغز انسانهای مبتلا به آلزایمر در مغز آنها دیده شد. به این ترتیب هر زمان که شخصی از همبرگر و یا سیب زمینی سرخ کرده و سایر هله هوله ها استفاده می کند درواقع مغزش را سمپاشی کرده و بیشتر مهیای ابتلا به بیماری آلزایمر می کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.