با همراهی «دوربین هفت» به پیشوازی از فصل سرما برویم

۰۶م آذر ،

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مستند گزارشی «دوربین هفت» با توجه به فصل سرما توصیه های آموزشی و ایمنی به مردم ارائه می کند.

به گزارش سینماپرس، مستند گزارشی «دوربین هفت» با توجه به فصل سرما در آیتم های خود دربارهٔ آموزش استانداردسازی سیستم گرمایشی خانه ها،اطلاع رسانی در مورد نحوه استفاده از وسایل گازسوز، نصب و توصیه هایی برای استفاده از این وسایل در حمام، آشپزخانه ،محل کار و منزل را پخش خواهد کرد.

همچنین موضوع خطرات ناشی از نصب غیراستاندارد دودکش بخاری،آبگرمکن که حوادث ناگوار به بار می آورد.توصیه های کارشناسان آتش نشانی برای جلوگیری و پیشگیری از اتفاقات ناگوار به خانواده ها از دیگر بخش های گزارشی در فصل سرماست.

مستند گزارشی «دوربین هفت» آیتم‌های اطلاع رسانی خود را به مردم با توجه به فرارسیدن فصل سرما در مورد آموزش‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تفاوت وسایل استاندارد و غیراستاندارد، ضرورت آموزش نحوه استفاده از وسایل گازسوز برای بچه ها در زمانی که تنها می باشند.علائم و اخطارهایی که منجر به اتفاق می شوند.نحوه امدادرسانی به اشخاص دچار گازگرفتگی و توصیه کارشناسان اورژانس به روی آنتن شبکه آموزش خواهد برد.

برنامه مستند گزارشی «دوربین هفت» به تهیه‌کنندگی محمد خدادی روزانه در ۵ نوبت به مدت هفت دقیقه روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۶۴۹


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.