با وجود تهدیدهای پیشی: «بی خود و بی جهت» برای اکران قرار داد بست + سبب بخش نماینده‌ی این فیلم تحریمی حوزه برای اکران + پوستر تازه فیلم که همه عوامل در آن حضور دارند

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از کافه سینما در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

قرارداد اکران فیلم‌سینمایی «‌بی‌خود و بی‌جهت» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گروه سینمایی عصر تازه ثبت شد.

به گزارش تفسیری خبرآنلاین، «بی‌خود و بی‌جهت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا کاهانی یکی از شش فیلمی است که حوزه هنری اعلام نمود در سینماهای زیر مجموعه‌اش اکران نمی‌کند.

کاهانی چندی پیش اعلام نمود در این شرایط فیلمش را اکران نمی‌کند.

با این حال شورای صنفی نمایش در تازه‌ترین جلسه خود که دوشنبه ۱۵ آبان برگزار شد اعلام نمود این فیلم بعد از اتمام اکران «یک فراری از بگبو» در گروه سینمایی عصر تازه روی پرده می‌رود.

«بی‌خود و بی‌جهت» داستان دو زوج است که باید وسایل خانه خود را جا به جا نمایند تا آماده مراسم عروسی یکی از این دو زوج شوند.

رضا عطاران، نگار جواهریان، پانته‌آ بهرام، احمد مهران‌فر، علی استادی و کامران محمدی بازیگران این فیلم می باشند.

تازه‌ترین ساخته کاهانی در بخش سینمای ایران جشنواره سی‌ام فیلم فجر حضور داشت.

از سوی دیگر پخش نماینده فیلم «بی‌خود وبی‌جهت» گفت: عبدالرضا کاهانی همچنان تمایلی بر اکران‌ فیلم ندارد اما با توجه به اینکه فیلم سرمایه‌گذاران دیگری هم دارد تصمیم گیری را به تیم اکران واگذار نمود.

سعید خانی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار نمود: عبدالرضا کاهانی کارگردان و تهیه نماینده فیلم «بی‌خود و بی‌جهت» با توجه به مشکلاتی که در راه اکران این فیلم پیش آمده بود‌ و همچنین عدم اختصاص سینماهای حوزه هنری تصمیم گرفت فیلم اکران نشود و معتقد بود اگر در وضعیت فعلی، فیلم را اکران کنیم با شکست روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه فیلم چند سرمایه گذار دیگر هم دارد تصمیم گرفتیم به اکران در شرایط وخیم فعلی قناعت کنیم.

خانی اظهار امیدواری نمود: مردم از اکران این فیلم حمایت نمایند.

بنابر اعلام مدیر پخش فیلم «بی‌خود و بی‌جهت» اکران این فیلم احتمالا از ۸ آذرماه در گروه سینمایی عصر تازه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به پوستر این فیلم هم اظهار نمود: برای اولین بار همه عوامل فیلم در پوستر یک فیلم حضور دارند که این احترام به زحماتی است که این فراد کشیده‌اند.

این پوستر توسط محمدحسین هوشمندی طراحی شده است.

پوستر تازه را این جا ببینید.

پوستر پیشین فیلم در کافه سینما رونمایی شده بود: این جا.

 

Tags:

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.