با پا‌ کاری‌می‌کند که ما بادست‌عاجزیم+عکس

جوانی با پا‌هایش کاری می‌کند که ما با دستمان عاجزیم، این جوان هنرمند مرندی با پا‌هایش به لطافت قلب و به زیبایی آب طراحی می‌کند.

ایرنا: معجزه «رحیم عظیمی» تبلور و بروز توانایی‌های فردی با انگشتان پاست که وی را قادر کرده تصاویر و نقاشی‌هایی را طراحی کند که خیلی‌ها توان انجام آن را ندارند.

این جوان  اظهارکرد: از ۱۰ سالگی به خاطر برق گرفتگی شدید هر دو دستش را از دست داده است.

عظیمی افزود: طراحی و نقاشی را از چهار سال پیش از استادانی همچون مجید ارفعی وغلامرضا فردوسی فرا گرفتم.

وی گفت: پیش از هر استادی ذات ربوبی خداوند الهام بخش من بوده و در درجه بعد پدر و مادرم با فداکاری تمام مشوق و حامی‌ام در یادگیری این هنر هستند.

عظیمی افزود: مینیاتور، تذهیب و گل مرغ از تخصص‌های اصلی هنری‌ام بوده که یک سالی است در دانشگاه با تحصیل در رشته نقاشی ایرانی تلاش در تقویت و علمی کردن آن دارم.

وی خاطرنشان کرد: با تکنیک گواش، آبرنگ و بایس آثار هنری‌ام را کار می‌کنم و از تخیل بیشتر از طبیعت در طراحی استفاده می‌کنم.

 «رحیم عظیمی» متولد ۱۳۷۰ مرند، دانشجوی ترم اول نقاشی ایرانی است و تاکنون در رشته‌های دیگری نیز توانایی‌های خود را نشان داده و در سال ۸۹ نفر هفتم اذان کشور و نفر اول استان بوده و در جشنواره جوان نمونه و بر‌تر استان در جشنواره حضرت علی اکبر (س) معرفی شده و در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی جاده ابریشم نیز از وی تجلیل شده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.