با کاندیدا شدن هاشمی، اصلاح‌طلبان احساس خوشحالی کردند

کاندیدا شدن هاشمی و مشایی هشداری برای اصولگرایان / همراهی اصلاح‌طلبان با هاشمی شک برانگیز است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه همراهی اصلاح‌طلبان با هاشمی بی‌شک دارای معنایی است، گفت: کاندیدا شدن هاشمی و مشایی برای اصولگرایان هشدار است تا انتخابات را جدی‌تر تلقی کرده و با اتحاد و تمرکز کاندیدای شاخص خود را اعلام کنند.

علاء‌الدین بروجردی در حاشیه سفر خود به شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به آرایش سیاسی انتخابات اظهار کرد: با توجه به وضعیت و آرایش سیاسی انتخابات ضروری است تا اصولگرایان هرچه سریع‌تر به یک اتحاد نظر در مورد کاندیدای نهایی دست پیدا کنند.

وی با اشاره به کاندیدا شدن هاشمی رفسنجانی، تصریح کرد: با وجود اینکه ایشان در محافل مختلف عنوان کرده که در انتخابات کاندیدا نمی‎شود اما به طور غیرمنتظره وارد این عرصه شد.

بروجردی با بیان اینکه با کاندیدا شدن هاشمی، اصلاح‌طلبان احساس خوشحالی کردند، افزود: همراهی اصلاح‌طلبان با هاشمی بی‌شک دارای معنایی است و احتمالا بین خود و هاشمی سنخیتی دیده‌اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، احتمال رد صلاحیت مشایی را قوی دانست و گفت: این در حالی است که آقای مشایی در مصاحبه تلویزیونی خود اعلام کرد که به رای شورای نگهبان احترام می‌گذارد.

بروجردی خاطرنشان کرد: کاندیدا شدن هاشمی و مشایی برای اصولگرایان هشدار است تا انتخابات را جدی‌تر تلقی کرده و با اتحاد و تمرکز کاندیدای شاخص خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه اصولگرایان حامیان اصلی ولایت هستند، تصریح کرد: حضور جدی، پرشور، گسترده و متمرکز در انتخابات تدبیر اصولگرایان در برابر سایر کاندیداها است.

بروجردی افزود: شرکت در انتخابات به میزان اقامه نماز اهمیت دارد و همه افراد در برابر آن مسئول هستند.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.