با S Health بیشتر آشنا شوید

ممتازنیوز:

با S Health بیشتر آشنا شوید

سال گذشته شرکت سامسونگ اپلیکیشنی را برای کنترل سلامتی و فیتنس معرفی نمود . امسال نسخه جدیدی از آن را که با سنسورهای گلکسی اس ۴ هماهنگ شده اند معرفی نمود. اسمارتفون فعالیت های شما را در طول روز، حتی قدم زدن شما را تحت نظر می گیرد. گلکسی اس ۴ همچنین قادر خواهد بود تا اطلاعاتی از قبیل دمای هوا و میزان رطوبت اتاق شما را در خود ذخیره کند. ردیابی و پیگری رژیم غذایی و میزان کالری مصرفی شما از دیگر امکانات این اپلیکیشن می باشد، گرچه مرجعی از میزان کالری مواد غذایی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

در این نسخه از S Health همانند نسخه قبلی آن امکان اتصال به دیگر دستگاه ها مانند دستگاه چک کردن فشار خون و یا قند خون از طریق بلوتوث وجود خواهد داشت، به صورت اتوماتیک با هم سینک خواهند شد و نمایی از وضعیت سلامتی شما را به صورت نموداری نشان خواهد داد.

سامسونگ برای علاقمندان به سلامت امکانات متنوعی را در گلکسی اس ۴ در نظر گرفته است به عنوان مثال می توان به لوازم جانبی که به این منظور ساخته شده اند اشاره نمود. S Band یکی از آنهاست. S Band دستبندی است که برای افرادی تولید شده است که نمی خواهند در هنگام پیاده روی یک اسمارت فون ۵ اینچی را با خود همراه داشته باشند ولی تمایل دارند تا تعداد گامهای و فعالیت خود را با اپلیکیشن S Health زیر نظر بگیرد. بعد از پایان فعالیت فرد ، اطلاعات او از طریق دستبند به اسمارت فون منتقل خواهد شد.

theverge


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.