بحران ازدواج دختران در امارات

افزایش بی سابقه زنان مجرد در امارات متحده عربی به نگرانی عمده مقامات این کشور تبدیل شده است.

به گزارش رجا به نقل از شبکه خبری العالم، در امارات اگر یک زن به سن ۳۰ سالگی برسد و ازدواج نکرده باشد، بر اساس معیارهای اجتماعی این کشور فرصت را از دست داده و دیگر جوان محسوب نمی شود.

 در حال حاضر میزان زنان مجرد اماراتی به بی سابقه ترین حد خود رسیده و بیش از ۶۰ درصد از زنان بالای ۳۰ سال مجرد هستند که این موضع باعث نگرانی مقامات اماراتی شده است.

این موضوع در امارات به قدری حساس شده که علاوه بر گفتگوهای داغ اجتماعی و اینترنتی، شورای ملی فدرال این کشور هفته ها است در حال بررسی این موضوع و یافتن راه حل برای خروج از این بحران می باشد.

در حال حاضر بیش از ۱۷۵ هزار زن اماراتی بالای ۳۰ سال مجرد هستند که کارشناسان معتقدند عواقب جمعیتی آن برای آینده امارات دردسر ساز خواهد بود.

در امارات متحده عربی ۸ میلیون نفر ساکن هستند که تنها ۹۵۰ هزار نفر آنها شهروند اماراتی هستند و جوانان اماراتی بیشتر تمایل پیدا کرده اند با خارجی ها ازدواج کنند.

بر اساس آمار دست کم ۲۰ درصد از جوانان اماراتی با زنان خارجی ازدواج کرده اند که این آمار در حال افزایش است.


BarackObama.ir

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    سلام من دوست دارم با دختر الامارات ازدواج کنم باید چکار کنم

  2. امید:

    مشکلشون اینه که از ایرانیا نمیخوان وگرنه ما از خدامونه

  3. رویا:

    عجب روزگاری شده بخدا من یه دختر ۱۶ ساله بودم زن یک اماراتی شدم بعد از ۵ سال عشق و عاشقی بهم گفت که برم ایران درس بخونم خوشم میومد زیاد سر میزد بهم به خاک پدرش قسم خورد که درسم رو تموم کردم برام پاس اماراتی میگیره العان ۵ سال هست که خبری ازش نیست نه طلاق و نه مهره ام رو بهم داده .بی تکلیف موندم .کسی رو هم ندارم که کمکم کنه.اینم سرنوشت بچه ی طلاق .

  4. حسن علي:

    برای خارجی ها چرا دختر نمیدهد نظر اسلام همین است کدام برتری بین مسلمان ها که نیست
    خدا حافظ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.