بحران لاستیک در مشهد / تایر نایاب شد

رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد گفت: نزدیک به ۴۵ روز است که کارخانه ها به نمایندگی های فروش در سطح شهر تایر نمی دهند.

بحران لاستیک در مشهد / تایر نایاب شد

به گزارش ممتاز نیوز، محمد کاظم رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد گفت: گفته می‌شود که کارخانه‌ها مدتی است از دولت تقاضای نرخ جدید برای تایر کرده اند، اما دولت با نرخ جدید موافق نیست، البته باید این را هم در نظر داشت که قیمت تمام شده تایر در کارخانه‌ها با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و مواد اولیه و … تغییر کرده و تولیدکنندگان هزینه‌های بیشتری را نسبت به قبل متحمل می‌شوند.
او افزود: از تیرماه امسال کاهش تولید تایر در کارخانه‌ها مشهود بوده و سهمیه‌های نمایندگی‌های فروش روند کاهشی پیدا کرد و این‌ها در نتیجه افزایش هزینه‌های تولید در کارخانه‌ها است که باید قیمت اصولی تری برای تولیدات آن‌ها در نظر گرفته شود، زمانی که عرضه تایر در بازار کم می‌شود، دلالان برای کسب سود بیشتر وارد عمل می‌شوند و همین موضوع قیمت تایر‌های غیرتعاونی (آزاد) را افزایش می‌دهد.
رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان تایر مشهد توصیه کرد که دولت هر چه سریعتر به قیمت تایر در کارخانه‌ها رسیدگی کند و اجازه ندهد تا بازار تایر بیش از این دچار مشکل شود.
جنتی تعداد نمایندگی‌های فروش تایر تولید داخل کشور در مشهد را ۳۱ نمایندگی اعلام کرد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.