بخشش ایبرا و حضور او در بازی رفت با بارسا

۷فروردین ۱۳،

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن قادر خواهد بود تا در بازی رفت تیمش در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا که در شهر پاریس برگزار می شود، برای تیمش به میدان برود.

این درحالی است که ایبرا بعد از اخراج در بازی رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا و در ورزشگاه مستایا، با محرومیتی دو جلسه ای مواجه شده بود و بعد از غیبت او در بازی برگشت این مرحله، انتظار می رفت که در بازی رفت مرحله یک چهارم پایانی هم قادر به همراهی تیمش نباشد. اما حالا و در پی درخواست تجدید نظر سران پاری سن ژرمن این محرومیت به یک جلسه کاهش یافته و بدین ترتیب ایبرا می تواند در هر دو بازی تیمش مقابل بارسلونا برای تیم فرانسوی به میدان برود.

در بازی پاری سن ژرمن-والنسیا در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، ستاره سوئدی به خاطر خطا برروی آندرس گواردادو، بازیکن والنسیا با کارت قرمز مستقیم داور ایتالیایی از زمین مسابقه اخراج شد.

البته سران باشگاه پاری سن ژرمن با ارائه مدارک و فیلم ویدئویی این صحنه اثبات کردند که ایبرا در حالی توپ را زده که توپ در جریان بازی بوده در حالی که داور با تصور اینکه ایبرا در حالی که توپ متوقف بوده، مرتکب خطا شده، او را از زمین اخراج کرده بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.