بخشهای جذاب و عاطفی “دیوار” در راه است/سعید نعمت الله به خوبی از عهده نگارش “دیوار” برآمد

قسمتهای جذاب و پرپیچ و خم در راه بوده و این مجموعه از قسمت چهارم مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند.

سیروس مقدم، کارگردان مجموعه “دیوار” در خصوص استقبال مخاطبان از این سریال در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: “سعید نعمت الله” برای نگارش “دیوار” از هیچگونه تلاش دریغ نکرده و نهایت توجه خود را در هرچه زیباتر بودن و درخشش و ایجاد گره های متفاوت در هر قسمت را داشته است.
وی افزود: تمام سعی من به تصویر کشیدن تمام نکته ها و لحظه های به نگارش درآمده بوده و هیچ مطلبی را  تغییر نداده ام.
کارگردان سریال “پایتخت” تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی تغییری در یک متن خوب و یک فیلمنامه قابل قبول نمی‌دهم و معتقدم “سعید نعمت الله” به خوبی از عهده نگارش “دیوار” برآمد.
مقدم ضمن تشکر ویژه از سرهنگ “مهدی احمدی” کارشناس نیروی انتظامی، اظهار داشت: سرهنگ مهدی احمدی از هیچ کمکی دریغ نکردند و تمامی امکانات لازم از قبیل هلی کوپتر و نیز تجهیزات دیگر را در اختیار ما قرار دادند.
وی با اشاره به جلسات دورخوانی، ابراز داشت: از یک ماه قبل از شروع فیلمبرداری با حضور نویسنده دیوار سعید نعمت الله و بازیگران جلساتی را برای تحلیل نقش گذاشتیم.
مقدم با بیان این مطلب که “مهدی سلطانی سروستانی” اولین انتخاب من بود، گفت: به محض پایان نگارش متن و شروع انتخاب بازیگران مهدی سلطانی سروستانی ایفاگر نقش “جمیل” را برای حضور در این مجموعه دعوت کردم.
این کارگردان با اشاره به چند وجهی بودن بازی مهدی سلطانی سروستانی در نقش “جمیل”، تصریح کرد: سروستانی در نقش “جمیل” در کنار مرام لوتی گری صاحب یک خشونت و صلابتی بود که می‌توانست همپای پلیس مجموعه “دیوار” قصه را پیش برد.
مقدم خاطرنشان کرد: قسمتهای جذاب و سخت و پر از فراز و نشیب “دیوار” در راه است وهنرمندان در این مجموعه درگیر افت و خیزهای عاطفی می‌شوند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.