بخش “مهارتها” در یک رزومه کاری

۳۰م دیماه ،

در کنار تحصیلات دانشگاهی بسیار از اشخاص دوره های کوتاه مدت علمی- کاربردی را در رشته های مختلف طی می نمایند. بطور مثال دوره های IT، کار با نرم افزارهای مختلف، زبانهای برنامه نویسی و یا دوره های مدیریتی و فنی. لازم نیست برای مهارتهای خود حتما گواهینامه معتبری داشته باشید. اگر دارید آن را با همان ساختار مدرک دانشگاهی یعنی نام مدرک، نام موسسه، محل و سال کسب آن بنویسید اما اگر این مهارتها را به صورت خودآموز هم کسب کرده باشید باید ذکر شوند.

در این قسمت بهتر است شرح مختصری در مورد میزان مهارت و توانایی خود داشته باشید. به طور مثال مسلط به فتوشاپ یا آشنایی کامل با آفیس. مهارتهای اشخاص می تواند نسبت به رشته تحصیلی و حرفه ای زمینه های مختلف و وسیعی داشته باشد اما امروزه آشنایی با کامپیوتر و استفاده بهینه از اینترنت جزو مهارتهایی است که تقریبا تمام کارفرماها به آن نیاز دارند. پس اگر به یک رزومه قوی فکر می کنید، مهارتهای کامپیوتری خود را در حد امکان افزایش دهید و حتما در رزومه ذکر نمایید که بر کدام برنامه ها تسلط دارید.

اگر در طول مدت درس و دانشگاه فرصت نکرده اید مهارت دیگری بیاموزید، نگران نباشید. یکی از بهترین راه هایی که می تواند به شما کمک کند تا بهترین تواناییهای مورد نیاز رشته تان را شناسایی کنید و خودتان را در آن رشته قوی سازید، آگهی های استخدام می باشند. در قسمت نیازمندیهای روزنامه ها یا آگهیهای آنلاین، نگاهی به قسمت شرایط، ویژگی ها یا خصوصیات بیندازید و ببینید کارفرماها اکثرا به دنبال چه ویژگی هایی می باشند.


استخدام ها | آگهی استخدام | استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.