بخش "موارد دلخواه" در اینستاگرام ساخته می‌شود

اینستاگرام سرگرم طراحی قابلیت جدیدی به نام “موارد دلخواه” (Favorites) است که به کاربران امکان می دهد حسابهایی که مایلند پستهای آنها در فید بیش از سایر پستها نمایش داده شود را انتخاب کنند.

بخش "موارد دلخواه" در اینستاگرام ساخته می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، قابلیت مشابهی در فیس بوک وجود دارد که به کاربران کنترل بیشتری در خصوص الگوریتم نیوز فید می دهد. کاربران فیس بوک می توانند حداکثر ۳۰ دوست یا صفحات فیس بوک را انتخاب کنند که نمایش پستهای آنها در نیوز فید نسبت به پستهای دیگر در اولویت قرار می گیرد. هنوز معلوم نیست قابلیت Favorites اینستاگرام تا چه حدی محدودیت خواهد داشت.

این قابلیت در دست طراحی اخیرا از سوی الساندرو پالوتزی، محقق اپلیکیشن شناسایی شده است. بر اساس اسکرین شاتهایی که پالوتزی در توییتر منتشر کرده است، کاربران می توانند در میان حسابهای اینستاگرام که آنها را دنبال می کنند جست و جو کرده و فهرست از موارد دلخواه را انتخاب کنند. این فهرست می تواند هر زمانی ویرایش شود و کاربران از این که به فهرست “موارد دلخواه” کاربر دیگری اضافه شده اند، مطلع نخواهند شد.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، این قابلیت مشابه قابلیت دوستان نزدیک (Close Friends) برای نمایش استوری اینستاگرام است که به کاربران امکان می دهد فهرستی از دوستان نزدیک را انتخاب کرده و استوریهای شخصی و خصوصی تر خودو را با آنها به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.