بخش MRI بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) کازرون

۱فروردین ۱۳،

بخش MRI بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شبکه بهداشت و درمان کازرون دکتر محمد حسن طریقت منفرد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران  دکتر محمد حسن طریقت منفرد در سفر به کازرون از چهار بیمارستان درحال ساخت این شهر بازدید کرد که در  بازدید از بخش های بستری بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) شبکه بهداشت و درمان کازرون، بخش MRIاین بیمارستان را افتتاح کرد.

این گزارش حاکی است : بیمارستان ۳۲ تخته قائمیه کازرون که در پنج هکتار زمین با ۳۰۰۰ متر زیربنا و بیمارستان ۳۲ تخته دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر بیمارستان های درحال ساخت شبکه بهداشت و درمان کازرون بود که مورد بازدید وزیر بهداشت قرار گرفت.

براساس این گزارش بیمارستان ۲۰۰ تخته درحال ساخت کازرون در۱۰ هکتار زمین با ۱۰ هزارمتر زیربنا، بیمارستان امام سجاد (ع) منطقه خشت و کنار تخته با ۳۲ تخت بستری در چهار هکتار زمین و ۳۲۰۰ متر زیربنا از مراکز درمانی بودند که وزیر بهداشت از مراحل ساخت آنها بازدید کرد.
گفتنی است وزیر بهداشت در سفر از شیراز به کازرون همچنین از پایگاه های اورژانس بین جاده ای از جمله پایگاه اورژانس دشت ارژن بازدید کرد./ز۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.