بدترین نوع اعتیاد مشخص شد

شبکه اجتماعی فیس بوک که چند سالی است در میان جوانان جایگاهی پیدا کرده اما مشکلاتی را نیز برای افراد و یاحتی جوامع بشری ایجاد کرده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شبکه اجتماعی فیس بوک که به یکی از پر بیننده ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده باعث شده روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده شود اما این کاربران بدون هیچ شناخت و آگاهی اقدام به ثبت نام در این سایت می کنند.

اما سوال این است که آیا این سایت برای سرگرمی شما طراحی و شروع به کار کرده و یا آنکه برای افشای اطلاعات، کلاهبرداری و سوء استفاده ها و … می باشد.

براساس این گزارش بارها اخباری از رسانه های مختلف پخش د که چه حادثه هایی این فیس بوک به وجود آورده است، لیکن باید به این مورد هم اشاره کرد که افرادی در جامعه ما ساعات طولانی را پای این سایت افشاگری گذاشته اند: شنیده ها حاکی از آن است که بعضی از کاربران فیس بوک از شب تا صبح پای این سایت نشسته اند و این شبکه اجتماعی خواب و خوراک را از این کاربران گرفته است.

سایت باشگاه خبرنگاران چندی پیش از مرگ نوزادی خبر داد که به دلیل تب شدید این نوزاد و بی توجهی مادر به این موضوع و چت کردن وی به مدت ۱۴ ساعت جان این نوزاد را گرفت.

در خصوص اعتماد شبکه اجتماعی فیس بوک باید چنین گفت که کاربرانی با تغییر هویت خود راههای کلاهبرداری را برای خود فراهم می کند.

بر همین اساس برای اثبات این موضوع در فیس بوک با نام کاربری جنس مخالف و ساخت ایمیل عضو شدیم و پس از گذشت مدتی شاهد موضوعی ناگوار بودیم که افراد برای دوستی با جنس مخالف پیشنهاد دوستی و حتی ارسال شماره خود کردند، حال باید به این دسته از کاربران گفت معیار خود برای شناخت هویت واقعی افراد در این صفحات چیست؟

گفتنی است: فیس بوک نه تنها خواب و خوراک را از کاربران گرفته بلکه در بعضی از موارد باعث جدایی و از هم پاشیده شدن خانواده ها شده است./ل

گزارش: امیر تشیعی


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.