بدهی استقلال و پرسپولیس باید از محل واگذاری پرداخت شود

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سهم هر باشگاه به صورت مجزا ۱۰۰ میلیارد تومان است و بدهی‌هایی که به اشخاص حقیقی و حقوقی دارند باید از محل واگذاری پرداخت شود.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، رحیم زارع در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در قانون بودجه ۱۴۰۰ تصریح شده که در صورت واگذاری این دو باشگاه، سهم هر باشگاه به صورت مجزا ۱۰۰ میلیارد تومان است و بدهی‌هایی که به اشخاص حقیقی و حقوقی دارند، باید از محل واگذاری پرداخت شود. همچنین در صورت واگذاری آن ۱۰۰ میلیارد تومان باید تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه اظهار کرد: از حالا فرآیند واگذاری به سازمان بورس و اوراق بهادار بستگی دارد. آنچه در سازمان خصوصی سازی انجام شده، فرآیند واگذاری به صورت قانونی مورد بررسی قرار گرفته و برای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار هم ارسال شده است. در حال حاضر باید در سازمان بورس ثبت انجام شود و هیئت پذیرش اجازه بدهد که در بازار پایه هر هفته یک روز و با دامنه تغییر یک درصد سهام واگذار شود.

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از علت‌های عقب افتادن موضوع واگذاری تغییرات هیئت مدیره پرسپولیس بود که مجدداً باید فرآیند ثبت صورت می‌گرفت. البته این کار هم انجام شده و الان همه چیز در بورس آماده است و ان شاء الله در بازار سهام واگذار شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.