“برادرم رمضان” نقد و بررسی می گردد

۲۳ آبان ،

خانه ادبیات افغانستان با همکاری حوزه هنری برگزار می کند؛

در چهل و دومین نشست نقد و بررسی ادبیات افغانستان، مجموعه داستان کوتاه «برادرم رمضان» اثر داستان نویس جوان افغانستانی، تینا محمد حسینی در حوزه هنری نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز آفرینش های ادبی؛ در این نشست ادبی دکتر محمد امین زواری نویسنده و منتقد افغانستانی و علی‏ الله سلیمی نویسنده و منتقد ایرانی این مجموعه داستان را تحلیل و بررسی می‌کنند.
بنابراین گزارش تفسیری؛‌ مجموعه داستان “برادرم رمضان” در بر گیرنده ۹۶ صفحه‌ و یازده داستان کوتاه است که عناوین بعضی از آنها عبارت است از آخرین بولانی شکم‌پر، وسط پیاده‌رو، هلی‌کوپتر، کشف بزرگ، فقط هشت هفته، هر جا که می‌روی تنها نباشی و شاید یادش نمی‌افتاد.
لازم به ذکر است؛ تینا محمد حسینی متولد ولایت غزنی افغانستان و در حال حاضر دانشجوی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه کرج است. وی مسئول بخش کلاسهای داستان خانه ادبیات افغانستان در تهران است و مجموعه داستان “برادرم رمضان” از این نویسنده توسط نشر آگه انتشار یافته است.
گفتنی است؛ این نشست  نقد ادبی، ساعت ۱۶عصر پنج‌شنبه ۲۴  آبان در سالن اوِستای حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه، روبه‌روی دانشگاه امیر کبیر برگزار می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.