برای جام باشگاه های آسیا تلاش می کنیم / تکواندو کاران تیم با بی تجربگی بازنده می شوند

۷ م دیماه ،

سرمربی تیم تکواندو استیل البرز گفت: تکواندو کاران تیم ما با بی تجربگی خود شکست می خورند اما هدف تیم حضور در جام باشگاهها آسیا است.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در لیگ برتر امشال قول قهرمانی ندادیم زیرا با بازیکنان جوانی در مسابقات شرکت می کنیم و ملی پوشان تیم قبلی را به تیم های دیگر واگذار کردیم.

وی گفت: خوشبختانه تا اینجای مسابقات لیگ عملکرد خوبی داریم و فعلاً در مکان شوم قرار داریم و هر روز پیشرفت داریم اما به دلیل عدم تجربه بازیکنان در برخی مسابقات بازنده شده ایم.

کریمی تصریح کرد: تیم شهرداری ورامین در مسابقات بین المللی جام فجر قهرمان شد در صورتیکه تیمش را با برخی ملی پوشان تقویت کرده بود و تیم استیل نایب قهرمان شد در صورتیکه اگر بی تجربگی بازیکنان نبود می توانستیم مقام قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: پنج نفر از جمع هشت تکواندو کار تیم برای اولین بار در چنین میدانی مسابقه می دادند و استرس بالایی داشتند به طوریکه در راند اول و دوم بازیها بازنده بودند همه این موارد به دلیل تجربه پایین بازیکنان بود ونه اینکه داوری ها بخواهد روی مسابقات تأثیر داشته باشد.

کریمی گفت:  تیم جوان و با آتیه ای داریم که امسال باید خود را نشان دهد و برای سال آینده قهرمان شود تا بتواند جواز حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا را کسب کند در واقع تمام هدف تیم همین است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.