برای جستجوی خودروی سرقتی خود اینجا کلیک کنید

۱۴اردیبهشت،

کشف ۴ خودروی سرقتی توسط عوامل پلیس راهور تهران:

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران در گفتگو با گفت:عوامل پلیس راهور تهران توانستند طی ۴۸ ساعت قبل ۴ خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با پرسنلی زحمت کش و دلسوز در تلاشند تا با بالا بردن سطح فرهنگ ترافیکی آرامش را به هموطنان پایتخت نشین در خصوص ترددهای شهری هدیه کنند.  

 
* کشف پراید سرقتی به شماره پلاک ۱۸ط۸۳۳ایران۵۵  
 
این مقام مسئول پلیس راهور اظهارداشت: ماموران پلیس راهور منطقه ۱۰ توانستند بادقت و هوشیاری یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را به شماره پلاک ۱۸ط۸۳۳ایران۵۵ که بلاصاحب در کنارخیابان آذربایجان رها شده بود کشف و ضبط نمایند که در نهایت با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری گردید.   

*کشف پاترول  سرقتی به شماره پلاک ۷۲ن۶۲۱ایران۷۷  
 
سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودروی پلیس راهور فاتب منطقه  ۲۳ در ساعت ۱۲:۴۷  در حوالی سطح بزرراه همت روی پل یادگار امام(ره) به یک دستگاه خودروی سواری پاترول به شماره انتظامی ۷۲ن۶۲۱ایران۷۷ که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک می شوند.   
 
وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران واحد گشت پلیس راهور تهران بزرگ پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص شد خودروی فوق سرقتی است لذا با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض تحویل داده شد.   
 
 *کشف پراید سرقتی به شماره پلاک ۶۳۳ن۶۸ایران۴۲   
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ابراز داشت: عوامل پلیس راهور فاتب در منطقه ۱۵، ساعت ۰۰:۱۰ در موقعیت اتوبان بسیج ، به یک دستگاه خودروی پراید که در کنار خیابان رها شده بود، مشکوک شوند.   
 
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: ماموران پلیس راهور تهران  پس از بررسی متوجه شدند که خودروی پراید با شماره انتظامی ۶۳۳ن۶۸ایران۴۲  سرقتی است لذا طبق قانون و با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری مربوطه تحویل گردید.  
 
*کشف موتورسیکلت سرقتی به شماره تنه ۸۹۹۱۵۳۲   
 
این مقام مسئول راهور تهران خاطر نشان کرد: عوامل پلیس راهور فاتب در حین انجام وظیفه در محدوده خیایان جمهوری به یک دستگاه موتورسیکلت به شماره تنه ۸۹۹۱۵۳۲  که به دلیل نداشتن کلاه ایمنی متوقف شده بود ، مشکوک شدند.   
 
سرهنگ اسماعیلی اذعان داشت: پس از بررسی موتورسیکلت توسط عوامل یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ و استعلام از سامانه آگاهی مشخص گردید که موتورسیکلت  فوق سرقتی است لذا طبق قانون با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری ۱۰۹ بهارستان گردید./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عبدالرضامنخیان:

    لطفااگرخبری ازپژو۴۰۵نقره ای مدل ۸۸سرقتی ازبوشهربشماره پلاک۳۲ب۱۵۸ایران۴۸شدبااین وشماره موتور۱۲۴۸۸۲۰۴۴۲۰وشماره شاسیnaam01ca3ae123452شدبااینشماره تماس بگیریدباکمال تشکر۰۹۱۷۳۷۲۷۷۶۰

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.