برای ۳ امتیاز به مصاف راه آهن می رویم

سر مربی تیم آلمینیوم هرمزگان از انجام بازی سخت مقابل راه آهن شهری خبر داد و اظهار داشت: با حمایت و حضور هواداران در ورزشگاه خلیج فارس به طور حتم ۳ امتیاز دیدار را کسب می کنیم.

اکبر میثاقیان سر مربی تیم آلمینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تنها دلیل نتیجه نگرفتن تیم تا به این هفته فقط متوجه تیم آلومینیوم تا کنون به مصاف ۴ تیم قدرتمند لیگ برتری رفته و علی رغم تجربه ی اندکی که در نزد بازیکنان آلومینیوم وجود دارد اما نمایش قابل قبول و مطلوبی را ارائه داده ایم و رقبا در مقابل آلومینیوم بازی سختی را انجام داده اند.
میثاقیان تصریح کرد: بازیکنان تیم بسیار جوان و در عین حال با انگیزه هستند و از آنجایی که به تازگی شرایط رقابت های لیگ برتر را تجربه می کنند لذا فرصت و زمان نیاز دارند تا با رقابت های لیگ برتر آشنایی پیدا کنند بنابراین به طور حتم در هفته های بعدی بازیکنان نسبت به یکدیگر هماهنگ تر خواهد شد و به شرایط مطلوب و ایده آل نزدیکتر می شویم.
میثاقیان تصریح کرد: درهفته ی پنجم رقابت ها باید در ورزشگاه خلیج فارس میزبان تیم راه آهن شهر ری باشیم و به طور حتم بازی راحتی نخواهیم داشت چرا که راه آهن باشگاه با قدمت و تاریخ داری است و در شرایط کنونی از بازیکنان بسیار با تجربه و مناسبی بهره مند است.
وی افزود: علاوه بر بازیکنان جوان و با تجربه در راه آهن حضور دایی بر روی نیمکت وزنه ی سنگینی برای تیم و بازیکنان راه آهن محسوب می شود با این حال به هواداران اطمینان می دهم با حمایت همه جانبه نخستین سه امتیاز لیگ برتر را درخانه کسب می کنیم البته بازیکنان و اعضا کادر فنی آلومینیوم نیز تمام تلاش خود را برای کسب سه  امتیاز دیدار به کار می گیرند./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.