برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون شهرداری تا هفته آینده صبر کنید

۲۰م دیماه ،

پس ازانتشارزمان اعلام نتایج آزمون سازمان شهرداری ها درتاریخ ۱۵ دی ماه وکامنت ها بسیارخوانندگان خبرآنلاین دراین باره اعلام نشدن نتایج با برپیگیری مجدد انجام شده مطلع شدیم که این سازمان قصد دارد تا هفته آینده زمان نهایی اعلام نتایج آزمون شهرداری ها را اعلام کند. درصورت اعلام این خبر زمان اعلام شده این سازمان درهمین بخش ازسایت به اطلاع خوانندگان خواهد رسید.

کامنت های خوانندگان خبر آنلاین دربارهٔ اعلام نشدن نتایج آزمون شهرداری ها :

میلاد: سلام و خسته نباشید. قرار بود ۱۵ دی نتایج آزمون شهرداری اعلام شود با اینکه تاخیری ۲ ماهه داشت گفته بودند که تاخیری نبوده.اینکه چند روز از ۱۵ دی هم قبل و چند ده هزار نفر را منتظر و بلاتکلیف گذاشته اند آیا سزاوار است؟ ما شرکت کنندگان این آزمون این تاخیر طولانی را مشکوک می بینیم.
بدون نام: شما فقط میگین مشکلتون رو بنویسید، اگر پیگیری هم کنین بد نیستا.اگر یک سری به پایگاه اینترنتی های کاریابی بزنید متوجه خواهید شد که مشکل روز جوانان چیه!! خداوکیلی اینکه سازمان شهرداری ها نتایج آزمون اشتخدامی مهر ۹۱ رو اعلام نمیکنه و هر روز یک بهانه ای میاره و اعلام نمی کنه، موضوع مهمی نیست؟
احمد: چرا مشکلات مطرح شده در زمینه استخدام شهرداری رو تایید نمی کنید؟ پایگاه اینترنتی شما اعلام کرده بود که مهندس میراحمدی مسئول اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری گفته اند: نتایج آزمون تا ۱۵ در ماه اعلام می گردد!و اکثر پایگاه اینترنتی های خبری این مطلب رو به نقل از شما انعکاس دادند. ولی الان ۴ روز هم از زمان اعلام شده قبل، حداقل اگر برای خوانندگان خود ارزش قائل نمیشید تا این دوگانگی ها رو پیگیری کنید، ارزش و اعتبار پایگاه اینترنتی خبرآنلاین رو حفظ کنید. چون با عدم پیگیری این گونه مسائل، بازدید کنندگان پایگاه اینترنتی چگونه می توانند به مطالب مطرح شده در پایگاه اینترنتی شما اعتماد کنند؟
بدون نام: من هم مثل بسیار از اشخاص دیگر در آزمون استخدامی شهرداری سال ۹۱ شرکت نموده ام ولی با گذشت این همه روز از زمان برگزاری، هنوز نتایج آزمون اعلام نشده، لطفاً پیگیری بفرمایید. این شرایط در حالیست که در ابتدا قرار بوده حداکثر ۲ ماه بعد از برگزاری آزمون، نتایج اعلام شود. آخرین زمان تعیین شده از طرف مسئولان سازمان شهرداری ها، درمصاحبه با پایگاه اینترنتی خبرآنلاین، تا روز ۱۵ در ماه بوده!!! ولی امروز ۱۸ دی ماه می باشد و هیچ خبر و نشانه ای از اعلام نتایج نیست. از شما خواهش می کنم، این موضوع رو پیگیری بفرمایید.
نازنین از استان قم : با عرض سلام خدمت شما و همکاران گرامیتون می خواستم اگر ممکن باشه زمان اعلام شدن نتایج استخدامی شهرداری را از هر طریقی که صلاح می دونید، پیگیری بفرمایید. در پایگاه اینترنتی شما درج شده بود که تا ۱۵ دی ماه اعلام خواهد شد ولی کماکان نتایج اعلام نشده. ۱۸ دی ماه
نسیم : سلام خواهش میکنم خبر مربوط به استخدام شهرداری ها رو دنبال کنید قرار بود ۱۵ دی ماه اعلام بشه که نشد!سازمان سنجش و سازمان شهرداری ها هم جوابگو نیستن !!مردم رو سرکار گذاشتن این آزمون مهر ماه بود ولی جوابش فکر کنم هیچ وقت نیاد!خواهش میکنم بررسی کنید.ممنون
بدون نام : گفته بودی نتایج استخدام شهرداری ۱۵ دی ماه اعلام میشه!!! امروز چندمه؟؟؟؟ خسته ایم بخداااااااااااا
نازنین : پایگاه اینترنتی خبرآنلاین عزیز، شما گفتید نتایج اسخدام شهرداری تا ۱۵ دی ماه اعلام میشه ولی کووووووووو؟؟؟ امروز چند دی ماه؟
بهادر میرزایی از آذربایجان غربی : من برخلاف نظر آقای میراحمدی (مسئول اعلام نتایج سازمان شهرداری) که گفتن، سنجش هنوز جواب ها رو نداده و از این دست دلایل، مطمئن هستم که سازمان سنجش پاسخنامه ها رو تصحیح کرده و نتایج آماده است چون برای سازمان سنجشی که نتایج کنکورهای میلیونی رو یک ماهه اعلام میکنه، تصحیح این چند هزار پاسخنامه کاری نداره. سازمان سنجش تنها برگزار کننده است و نتایج را تا زمانیکه سازمان مربوطه (یعنی سازمان شهرداری ها) موافقت نکنه، نمی تونه اعلام کنه. دقیقاً مثل نتایج آزمون وکالت ۹۱ که چند روز پیش اعلام شد. آخه چرا اذیت میکنند ..
فارغ التحصیل بیکار: از خبرگزاری خبرآنلاین خواهش کنم، مطلبی در مورد نتایج آزمون استخدامی شهرداری که در تاریخ ۲۸ مهرماه برگزار شد، بنویسید. الان بیش از ۸۰ روز است که از برگزاری آزمون می گذرد ولی همچنان هیچ خبری از نتایج آزمون نیست. من ب سازمان شهرداری ها و مدیریت امور شهری استانداری هم تماس گرفته ام ولی هیچ جواب قانع کننده ای به این همه شرکت کننده داده نمی شود. آخه مگر تصحیح چند هزار پاسخنامه برای سازمان سنجش کار سختیه؟! ازشما خواهش می کنم این موضوع را پیگیری نموده و نتیجه ی پیگیری خود را اعلام فرمایید. این نامعلوم بودن وضعیت روح و روان آدم را از بین می برد.
فارغ التحصیل بیکار: از خبرگزاری خبرآنلاین خواهش کنم، مطلبی درمورد نتایج آزمون استخدامی شهرداری که در تاریخ ۲۸ مهرماه برگزار شد، بنویسید. الان بیش از ۸۰ روز است که از برگزاری آزمون می گذرد ولی همچنان هیچ خبری از نتایج آزمون نیست. من ب سازمان شهرداری ها و مدیریت امور شهری استانداری هم تماس گرفته ام ولی هیچ جواب قانع کننده ای به این همه شرکت کننده داده نمی شود. آخه مگر تصحیح چند هزار پاسخنامه برای سازمان سنجش کار سختیه؟! از شما خواهش می کنم این موضوع را پیگیری نموده و نتیجه ی پیگیری خود را اعلام فرمایید. این نامعلوم بودن وضعیت روح و روان آدم را از بین می برد.
آمون استخدامی شهرداری : (چرا نظرم رو تایید نمی کنین!!؟) سلام مسئول محترم پیگیری مشکلات
بنده و تعداد بسیاری از جوانان تحصیل کرده در آزمون استخدامی شهرداری که در ۲۸ مهر برگزار گردید، شرکت نموده ایم ولی متاسفانه با سپری شدن بیش از ۷۷ روز و علی رغم وعده هایی که مسئولان محترم سازمان شهرداری ها در مورد زمان اعلام نتایج به شرکت کنندگان در این آزمون دادند، همانند دفعات قبل نتایج اعلام نشد. قابل ذکر است که آخرین مورد آن با عنوان زیر در پایگاه اینترنتی شما درج گردید “پاسخ سازمان شهرداری ها به خبرآنلاین: نتایج آزمون استخدامی ۱۵ دی اعلام می گردد”!!!! از شما خواهشمندیم جواب قانع کننده ای برای شرکت کنندگان در آزمون از مسئولان محترم بگیرید و به اطلاع همه عزیزان برسانید. (دفتر آقای میراحمدی (مسئول اعلام نتایج آزمون استخدامی)۶۳۹۰۱۰۶۰-۰۲۱)
محسن : عجب جواب شهرداری ها ۱۵دی روی پایگاه اینترنتی بود خسته نباشید
‘گیلان : سلام لطفا” در مورد پذریفته شدگان ۲۲ دیماه ۹۰ شهرداریهای استان گیلان که الان مدتهاست بلاتکلیف هستن واز مصاحبه و گزینش خبری نیست و پیگیریهای ما هم به جایی نرسیده و با این جواب مسولین مواجه میشویم که منتظر باشید لازم به ذکر الان یکسال از برگزاری آزمون قبل خواهشا” پیگیری کنین
حامد گلپایگانی : با سلام استخدامی شهرداری ها رو لطفا پیگیری کنید / طبق مصاحبه ای که با پایگاه اینترنتی شما داشتند اعلام کرده بودند ۱۵ دی ماه اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش اعلام می گردد اما……..
حمىد سلام.در خصوص آزمون استخدامى مهر ماه شهردارى ,قرار بود نتاىج۱۵دىماه اعلام شود اما هىچ خبرى نشد.لطفا پىگىرى بفرماىىد،۶۰۰۰۰نفر آدم از بلاتکلىفى در بىان.
ماری از گرگان : ۱۵ دی ماه هم رسید و گذشت ولی نتایج شهرداری کماکان اعلام نشد! واقعاً شهرداری ها احساس نمی کنند با اعلام تاریخ های الکی، با روح و روان شرکت کننده ها بازی میکنند؟؟؟؟ دیگه خسته ایم خسته …
امروز اینقد چشم به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش دوختیم که چشامون در اومد.
آزمون استخدامی شهرداری: سلام مسئول محترم پیگیری مشکلات بنده و تعداد بسیاری از جوانان تحصیل کرده در آزمون استخدامی شهرداری که در ۲۸ مهر برگزار گردید، شرکت نموده ایم ولی متاسفانه با سپری شدن بیش از ۷۷ روز و علی رغم وعده هایی که مسئولان محترم سازمان شهرداری ها در مورد زمان اعلام نتایج به شرکت کنندگان در این آزمون دادند، همانند دفعات قبل نتایج اعلام نشد. قابل ذکر است که آخرین مورد آن با عنوان زیر در پایگاه اینترنتی شما درج گردید “پاسخ سازمان شهرداری ها به خبرآنلاین: نتایج آزمون استخدامی ۱۵ دی اعلام می گردد”!!!! از شما خواهشمندیم جواب قانع کننده ای برای شرکت کنندگان در آزمون از مسئولان محترم بگیرید و به اطلاع همه عزیزان برسانید. (دفتر آقای میراحمدی (مسئول اعلام نتایج آزمون استخدامی)۶۳۹۰۱۰۶۰-۰۲۱)
بدون نام : سلام به خبر آنلاین شما برای اعلام نتایج آزمون شهرداریهای مهر۹۱تاریخ ۱۵یعنی امروز رو زده بودید ولی متاسفانه اعلام نشد اگه میشه پیگیری کنید.
۴۵۲۳۵

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.