برای ساختن کشور نیاز به همدلی و تلاش داریم

به گزارش خبرنگاراعزامی مهر به استان خراسان رضوی، محمود احمدی نژاد عصر امروز در جریان چهارمین سفر استانی هیئت دولت در جمع مردم سبزوار که در ورزشگاه این شهرستان برای استقبال از رئیس جمهور گردهم آمده بودند با اشاره به اینکه عقل و تدبیر نباید با قدرت طلبی و وسوسه های شیطانی آلوده شود افزود: جامعه عاقل زنده است و سعادت واقعی مطلق به جامعه ای اطلاق می شود که عاقل باشد و از عقل خودش استفاده کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه انسان غیر عاقل منشاء بدبختی های بشریت می شود افزود: مشکلاتی که برای جامعه بشری حاصل شده است ناشی از بی عقلی هاست البته افراد بی عقل همواره تظاهر به عقلانیت می کنند نمونه آن رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: صهیونیست های بی فرهنگ ادعا می کنند که دارای عقل هستند اما تمام رفتارهای آنها از روی جهالت و بی عقلی صورت می گیرد.

احمدی نژاد تاکید کرد: اگر آنها (صهیونیست ها) عقل داشتند می دانستند دیر یا زود ملت های منطقه و مردم فلسطین بیدار می شوند و صهیونیست ها را از خاک فلسطین بیرون خواهند انداخت.

وی ادامه داد: هر جا و در هر نقطه ای از کره زمین اگر تدبیر ، بی عدالتی، کینه و جنگ باشد نشانه حاکمیت بی عقلان است و در نقطه مقابل آن هر جا مهربانی، صمیمیت ، تلاش برای خدمت و دوست داشتن دیگران و رواج محبت باشد نشانه حاکمیت عاقلان است.

رئیس جمهور خطاب به مردم سبزوار گفت: خدا را سپاسگزاریم که مردم ایران و بویژه سبزوار مردمی عاقل، هوشمند و مومن هستند. احمدی نژاد

وی در ادامه سخنانش به عوامل مهمی که منجر به ساخته شدن ایران می شود افزود: ساخته شدن ایران نیازمند همدلی، تلاش و نیازمند اراده قوی همچون اراده قوی مردم سبزوار دارد.

رئیس جمهور گفت: مردم ایران تا کاری را درست انجام ندهند دست از آن کار بر نمی دارند.

احمدی نژاد افزود: باید همه دست در دست هم دهیم تا بر پایه عدالت جامعه نمونه ای بسازیم تا آن را به جهان معرفی کنیم.

وی همچنین از اضافه شدن دو شهرستان به سبزوار خبر داد و خاطرنشان کرد: انشاءالله این موضوع را در جلسه استانی هیئت دولت مطرح خواهیم کرد وبه زودی شما شاهد شکل گیری دو شهرستان جدیددر اطراف سبزوار خواهیم بود.

رئیس جمهور همچنین خبر از راه اندازی فرودگاه بین المللی سبزوار داد و گفت: با بهره برداری این فرودگاه مردم این شهرستان می توانند به همه جا سفر کنند.

وی افزود: تولید ، کار و ایجاد اشتغال کشور را جلو می برد.

احمدی نژاد در ادامه سخنانش اظهار داشت: تولید، کار و ایجاد اشتغال کشور را جلو می برد وما مصمم هستیم تمام توان خود را در این زمینه بکار بگیریم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.