برای سلامتی تو…

۲۳م آذر ،

ایبنا نوشت: داستان‌های مجموعه «برای سلامتی تو» که شخصیت‌های آن حیوانات می باشند، راه‌های مراقبت از سلامتی را به کودکان آموزش می‌دهند.  مجموعه سه جلدی «برای سلامتی تو» با عناوین «جشن حیوانات»، «دندان‌های گرگ» و «به بیمارستان خوش آمدید» توسط انتشار یافتنات راز بارش انتشار یافته‌اند.

در داستان «جشن حیوانات»، تماشاچیان اپرا که کمی با دیگران فرق دارند، دربارهٔ اشخاص معلول و مشکلات آن‌ها حرف می‌زنند، همچنین در داستان «دندان‌های گرگ»، گرگ کوچولو از دندان‌هایش مراقبت نمی‌کند و با این افسانه کودکان یاد می‌گیرند که چگونه از دندان‌های خودشان مراقبت کنند.

و در داستان «به بیمارستان خوش آمدید» که شخصیت‌های داستان حیوانات می باشند، زرافه، هزارپا، شتر، هشت‌پا، مار و آفتاب‌پرست در بیمارستان نگرانی‌هایشان را دربارهٔ سلامتی گفته و به بچه‌ها آموزش می‌دهند که چگونه مراقب خودشان باشند تا خوب رشد کنند.

هر یک از مجلدهای مجموعه «برای سلامتی تو» پاییز امسال () در ۱۶ صفحه با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت هزار و ۲۰۰ تومان وارد بازار کتاب شده‌اند.

ساکنان تهران برای تهیه این مجموعه و هر محصول فرهنگی دیگر (در صورت موجود بودن در بازار) کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.