برای فصل پاییز چه بازی هایی پیش رو داریم؟

دو فصل پاییز و زمستان برای بازی‌خورها فصل‌های خوبی محسوب می‌شوند. بیشتر سازندگان بازی‌های رایانه‌ای کار خود را طوری زمان‌بندی می‌کنند که بازی‌های خود را در این دو فصل به عرضه عمومی بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مجله بایت، روال فراوانی بازی در بازار از اواخر تابستان آغاز می‌شود؛ همان‌طور که در چند هفته گذشته بازی‌های بسیار خوبی ماننـد Dark Souls ،Guild Wars 2 F1 2012 ،Borderlands 2 ،Sleeping Dogs و ده‌ها بازی دیگر به عرضه عمومی گذاشته شد اما این روال ادامه می‌یابد و بازی‌های خوب دیگری هم در راه هستند.

از امروز تا ۱۰ آبان‌ماه یعنی پایان اکتبر ۲۰۱۲، بیش از ۵۰ بازی مختلف به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد. تا پایان هفته اول مهرماه بازی‌های شاخص Torchlight II، سه‌گانه پرندگان خشمگین برای کنسول‌ها، Dead or Alive 5 ،FIFA 13 و PES 2013 و بسته توسعه جدید بازی World of Warcraft با عنوان Mist of Pandaria به عرضه عمومی گذاشته خواهند شد. پیش از این شرکت Konami قصد داشت PES 2013 را در اواسط اکتبر به عرضه عمومی بگذارد اما با عرضه زود هنگام FIFA 13، این شرکت نیز عرضه این بازی را جلو انداخت تا هفته اول آغاز کار مدارس، برای فوتبال دوست‌ها هفته فوق‌العاده‌ای باشد.

البته این هفته اول علی‌رغم همه بازی‌های پرطرفدارش، تقریبا یک هفته معمولی محسوب می‌شود چرا که بازی‌های بهتری تا پایان مهرماه در انتظار ورود به بازار بازی‌های رایانه‌ای هستند. عرضه بازی بسیار پرطرفدار Resident Evil 6 در دوازدهم مهرماه، مهم‌ترین اتفاق برای بازی‌خورهای کلاسیک محسوب می‌شود.

عرضه این بازی پرطرفدار در دوازدهم مهر ماه برای کنسول‌های Xbox 360 و PS3 قطعی است اما صحبت‌های دو پهلوی Capcom در مورد تاریخ عرضه نسخه ویندوزی، وضعیت این نسخه را در ابهام فرو برده است اما فعلا با توجه به اخبار جدید این نسخه نیز احتمالا در همان روز یا حداکثر با فاصله چند روزه به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد. در یک بازه دو هفته‌ای بعد از انتشار Resident Evil 6، عناوین فوق‌العاده‌‌ای برای PCبازها و طرفداران کنسولی در راه است. عنوان Dishonerd و Doom 3: BFG Edition دو بازی شاخص در این بازی محسوب می‌شوند که هر سه پلتفورم مهم بازی، میزبانان آن‌ها هستند. نسخه جدید Doom 3، همان بازی موفق و پرافتخار Doom 3 است که از منظر گرافیکی با یک انقلاب رو‌به‌رو شده است. صداگذاری‌ها، افکت‌های صوتی، سیستم‌ذخیره بازی و به طور فوق‌العاده‌ای گرافیک و رنگ‌آمیزی بازی بهبود یافته است علاوه بر این که تمام نسخه‌های سه‌گانه Doom را نیز به همراه خواهد داشت. این نسخه امکان نمایش ۳D را دارد و خیلی وحشتناک‌تر از قبل شده است.

Xcom: Enemy Unknown و Medal of Honor: Warfighter دو عنوان پرزرق و برق این روال تا آخر مهرماه برای PC ،Xbox 360 و PS3 هستند. از میانه مهر تا هفته آغازین آبان، کنسول Xbox 360 میزبان Froza Horizon بهترین عنوان اتومبیلرانی برای این کنسول خواهد بود. نسخه کینکتی Dragon Ball Z و نسخه جدید عنوان پرطرفدار Fable با عنوان The Journey بزم دارندگان این کنسول را تکمیل‌تر هم خواهد کرد. البته دارندگان PS3 هم باید خیلی خوشحال باشند چرا که نسخه به‌روز شده Killzone که شاخص‌ترین بازی شوتر PS3 محسوب می‌شود نیز در دومین روز از آبان ماه به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد.

روز نهم آبان‌ماه بدون شک روز خاصی برای بازی‌خورها خواهد بود. نسخه کنسولی Assassin’s Creed III در این روز برای Xbox 360 و PS3 به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد اگر چه PC بازها برای این بازی باید نزدیک به ۳ هفته صبر کنند. البته تا آن موقع عنوان انقلابی NFS: Most Wanted که درست در همین روز به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد، خیلی‌ها را به خود مشغول خواهد کرد. این نسخه جدید از مجموعه محبوب NFS نیز برای PC، PS3 و Xbox 360 به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد. راستی دانش‌آموزها با این همه بازی، حواسشان به درس‌هایشان هم باشد!

خبر های مرتبط:

  1. عرضه نسخه بتا battlefield 4 در پاییز ۲۰۲۴!
  2. بازی I Am Alive برای کامپیوتر های خانگی عرضه شد
  3. بازی “Ghost Recon: Future Soldier” برای کاربران PS Plus

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.