برتری ایران برابر قطر

جام جم آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات کاپ آسیا برابر قطر به برتری رسید.

تیم ملی بسکتبال ایران ظهر امروز در دومین دیدار خود در رقابت‌های کاپ آسیا برابر قطر قرار گرفت و در پایان با حساب ۸۵ بر ۷۵ به پیروزی دست یافت.

تیم ملی ایران در کوارتر اول و دوم با نمایشی ضعیف نسبت به حریف عربی خود با نتایج (۲۳ بر ۱۲) و (۲۲ بر ۱۴) بازی را واگذار کرد تا نیمه نخست ۴۵ بر ۲۶ به سود قطری‌ها خاتمه پیدا کند.

با آغاز نیمه دوم ملی‌پوشان جان تازه‌ای گرفتند و قدرت خود را به رخ قطری‌هایی کشیدند که بیشتر بازیکنان خود را از کشورهای آمریکایی و آفریقایی به تبعیت گرفته‌اند.

کوارتر سوم بازی با برتری مطلق ایران پیش رفت و شاگردان بچیروویچ اسلوونیایی توانستند ۲۱ بر ۶ به پیروزی برسند و فاصله خود را به حداقل برسانند.

در کوارتر چهارم، بازی با برتری ایران آغاز شد و تا ثانیه‌های پایانی هم ملی‌پوشان کشورمان پیش بودند، اما در ۱۸ ثانیه پایانی این قطری‌ها بودند یک امتیاز از کشورمان پیش افتادند. در ثانیه‌های باقی مانده تیم ایران با پرناب ۳ امتیازی فوق العاده حامد آفاق پیش افتاد، اما قطری‌ها در ۵ ثانیه بازی کار را به تساوی ۶۹ بر ۶۹ کشاندند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه ملی‌پوشان کشورمان با قدرت کار را آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی فاصله خود را زیاد کردند و در نهایت ۸۵ بر ۷۵ به پیروزی رسیدند.

تیم ملی ایران فردا در سومین مسابقه خود به مصاف تایوان می‌رود.

چهارمین دوره مسابقات کاپ آسیا از ۲۴ شهریورماه در ژاپن آغاز شده و اول مهر به پایان می‌رسد. تیم نخست رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در فیلیپین برگزار می‌شود، راه خواهد یافت. (فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.