برترینهای رقابت های جایزه بزرگ تیراندازی مشخص شدند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

رقابت های تیراندازی جایزه بزرگ در ورزشگاه آزادی تهران پی گیری شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، رقابت های تیراندازی جایزه بزرگ در ورزشگاه آزادی تهران پی گیری شد.

درتپانچه ۲۵ متر زنان، سلطانی طلائی شد

در ادامه رقابت های تیراندازی جایزه بزرگ تهران، در رشته تپانچه ۲۵ متر زنان مریم سلطانی از ایران با کسب ۷۸۱٫۴ امتیاز در رده اول جای گرفت و به مدال طلا دست یافت.

همچنین مونخزول از کشور مغولستان با ۷۷۹٫۹ امتیاز در رده دوم ایستاد و به مدال نقره رسید و آنیسا ساید از هند با ۷۷۹٫۳ امتیاز به مقام سوم رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

نتایج تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان جایزه بزرگ

در ادامه این رقابت ها پیتر شیدی از مجارستان به مقام قهرمانی دست یافت. این تیرانداز مجاری که در رشته تفنگ بادی و تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مقام اول را از آن خود کرده بود در این رشته هم طلائی شد و به امتیاز ۶۹۷٫۳ رسید.

در این رشته احمد خوب شهمیرزادی از ایران با کسب امتیاز ۶۹۲٫۶ به مقام ندقره رسید و در جایگاه دوم ایستاد و ساسان شهسواری از ایران با امتیاز ۶۹۱٫۹ سوم شد و به مدال برنز دست یافت.

تیرانداز طلایی مغولها مدال ها را درو کرد 

رقابت های تیراندازی جایزه بزرگ تهران عصر امروز با برگزاری مسابقه تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان پایان یافت.

در مسابقه آخر رقابت های تیراندازی جایزه بزرگ که عصر امروز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد چولون بادراخ از کشور مغولستان به مدال طلا رسید. قهرمان تیراندازی مغولها در این رشته ۶۸۳٫۷ امتیاز کسب کرد. این تیرانداز در رشته های تفنگ بادی صاحب مدال طلا شده بود و در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش به مدال برنز رسیده بود.

همچنین در این رشته سیده زهرا هاشمی با ۶۷۷٫۲ امتیاز و الهه احمدی با ۶۷۳٫۹ امتیاز هر دو از ایران به ترتیب دوم و سوم شدند و به مدال نقره و برنز رسیدند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.