برترین ترکیب رنگ بندی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اتاق ها را با پالت رنگی یکسانی رنگ کنید تا نمای زیباتر و هماهنگ تری به آن بدهید.

با آنکه ست کردن همه چیزهای خانه و استفاده از یک رنگ در کل خانه سبب بیروح شدن منزل می گردد، ولی اینکه ای تم های رنگی شلوغ و رنگارنگ در منزل استفاده کنید هم خوب نیست. اگر این کار را درست انجام دهید و رنگ های هماهنگی را انتخاب کنید، طراحی داخلی منزلتان انسجام می یابد.

به خانه خود تم رنگی ویژه خودتان را بدهید تا همه منزل شما را به آن رنگ بشناسند و به یاد آورند. وقتی انتخاب رنگ انجام می دهید، آنچه دوست دارید را انتخاب کنید، نه آنچه مد است. انتخاب یک رنگ خنثی و دو رنگ ویژه مناسب است. در این خانه رنگ های بژ و تیره رنگ های اصلی و دائمی می باشند و رنگ های آبی و سبز رنگ های ویژه می باشند.

اکسسوری ها در اتاق هایی که دیوارهایشان به رنگ خنثی است، جلوه ایجاد می کنند. رنگ آبی و سبز کوسن ها و رنگ های زیبایی قالی و ظرف و ظروف را ملاحظه کنید. دسته بندی اکسسوری ها به سه رنگ سبب می گردد که رنگ کابینت ها به چشم بیاید.

لازم نیست همه اتاق ها هر سه رنگ را داشته باشند. در این اتاق کار سنتی، قالی آبی رنگ با مبلمان چوبی هماهنگ شده است.

مهم است که انسجام را حفظ کنید، ولی بدان معنا نیست که در همه جنس ها آن را آزمایش کنید. در گوشه و کنار این اتاق خواب رنگ های آبی دیده می گردد. دیوار آینه ای پشت تختخواب بدون تأکید اضافی به اتاق تنوع داده است.

اگر نمی توانید لوازمی به رنگ موردنظر تهیه کنید و چیزی پیدا نمی کنید، مانند این حمام، کاشی های آبی را اضافه کنید.

حتی اگر عاشق تم رنگی خود باشید، باید مراقب باشید چیزهای بزرگی نخرید. متعهد به مبلمان رنگی بزرگ نباشید، چون اگر حوصله شما از آن رنگ سر برود، جایگزین کردن آن برایتان خرج بسیاری برمی دارد. این اتاق خواب مبلمان خنثی و اکسسوری های آبی و سبز دارد.

اتاق بازی و اتاق بچه ها فضاهای مهمی برای ریسک کردن می باشند. رنگ روشن سقف را ببینید. این رنگ خلاقانه به اتاق فضای منحصر بفردی داده است.

در یک اتاق سنتی مانند راهرو یا ورودی، نیازی نیست که در استفاده از رنگ بسیاره روی کنید. فقط سرنخی از تم رنگی خود بدهید. به طور مثالً کارهای هنری یا تابلوهایی این راهرو رنگ های آبی دارند.

تم رنگی خود را محدود به داخل خانه نکنید. این رنگ ها را در کاشی های استخر یا پاسیو هم بکار ببرید.

اگر استخر ندارید، می توانید برای فضای حیاط از کوسن های رنگی استفاده کنید.

منبع:برترین


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.