برترین رباتهای سومین دوره مسابقات رباتیک معرفی شدند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سومین دوره مسابقات رباتیک جام امیرکبیر با معرفی برترین رباتهای این دوره از مسابقات و مقام های اول تا سوم iبه کار خود پایان داد

به گزارش تفسیری خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران دکتر رضا صفابخش رئیس سومین دوره از مسابقات رباتیک دانشگاه امیر کبیر با ارائه گزارش تفسیریی از این دوره گفت: ۱۲ رشته در این دوره با یکدیگر iبه رقابت پرداختند، که در این مسابقات ۱۰مقام اول، ۲ مقام دومی و ۴ مقام سومی iبه دست آمد.

وی افزود: همچنین ۷ رشته در بخش مسابقات هوش مصنوعی برای اولین بار شرکت داشتند که در این بخش نیز ۱ مقام اول و ۲ مقام دومی و ۳ مقام سومی iبه دست آمد.

صفابخش درباره کیفیت تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات افزود: در لیگ ربات‌های مین‌یاب شاهد پیشرفت خوبی نسبت iبه دوره‌های پیش بودیم، iبه طوری که این بخش بیشترین توجه را iبه خود جلب کرد.

 رئیس سومین دوره از مسابقات رباتیک دانشگاه امیر کبیر ادامه داد: ربات‌های امدادگر، زیردریایی و پزشکی نیز برترین‌های ربات‌های این مسابقات بودند.

وی یاد آور شد: همچنین در بخش هوش مصنوعی شاخص‌ترین کار iبه ربات کشف تقلب‌های بانکی اختصاص پیدا کرد و در لیگ انسان‌نما نیز کشور آلمان حائز رتبه اول شد./ع۲

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.