برتری ایتالیا برابر انگلیس و صعود به مرحله نیمه نهایی

به گزارش ایرنا ، این دیدار حساس و مهیج به داوری ‘پدور پرونکا’ از پرتغال در کی یف پایتخت اوکراین برگزار شد که طی آن تیم ایتالیا در ضربات پنالتی موفق شد با حساب ۴بر۲ از سد حریف خود بگذرد و قدم به نیمه نهایی بگذارد.

بازی تماشایی دو تیم در پایان نود دقیقه و دو وقت ۱۵ دقیقه ای بجایی نرسید و سرنوشت این دیدار سنگین به ضربات پنالتی کشیده شد که لاجوردی پوشان بهتر عمل کردند و توانستند با عبور از سد انگلیس ، بلیت حضوردر نیمه نهایی را دریافت کنند.

ماریو بالوتلی – آندره پیرلو- انتونیو نوچه رینو و الساندرو دیامانتی برای ایتالیا در ضربات پنالتی گل زدند و استیون جرارد و وین رونی گلهای انگلیس را ثبت کردند .

ریکاردو موتولیو از ایتالیا و همچنین اشلی یانگ و اشلی کول از انگلیس این ضربات را هدر دادند تا در نهایت ایتالیا با نتیجه چهار بردو به برتری دست یابد و حریف المان در نیمه نهایی شود.

تیم ایتالیا پنجشنبه شب هفته جاری در مرحله نیمه نهایی مقابل آلمان قرار خواهد گرفت . این دیدار در شهر ورشو پایتخت لهستان برگزار خواهد شد.

دیگر بازی مرحله نیمه نهایی چهارشنبه شب هفته جاری میان تیم های اسپانیا و پرتغال برگزار می شود .

دیدار پایانی چهادهمین دوره جام ملتهای اروپا روز یکشنبه یازده تیرماه جاری در شهر کی یف مرکز اوکراین برگزار خواهد شد تا سیمای تیم قهرمان مشخص شود.

۱۵۹۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۸۳۳۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.